ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
24.03.2016, 01:02
«ETR» Новости

Третий Этап «Кубок Екатеринослава-2010″

     Уважаемые Участники и Зрители!

Автомобильный Клуб «ETR» Racing при поддержке Автомобильной Федерации Украины, приглашает вас принять участие в Учебно-Тренировочном Сборе для серийных автомобилей, который состоится 9 октября 2010 года, в Новомосковском районе Днепропетровской области.

Этот сбор можно считать третьим этапом  «Кубка Екатеринослава-2010″.

 По сумме первых двух этапов и УТС будут определены обладатели Кубка 2010 года, в классах и в абсолютном зачете.

Согласно Программе УТС, регистрация участников и акредитация журналистов, начинается с 12:00,  9 сентября 2010 по телефону 097-530-0-530.

Проведена большая работа по подготовке этапа, и надеемся что ничто не помешает организации и проведению ралли!

Желаем всем удачно провести подготовку, и ПОБЕДЫ!

Приглашаем к сотрудничеству Спонсоров, Меценатов, СМИ и всех кто неравнодушен к Автоспорту.  На все вопросы готовы ответить по телефону 097-530-0-530.

С Уважением, Технический директор Автомобильного Клуба «ETR» Racing , Михаил Тиньков.

 

Учбово-тренувальний збір на серійних автомобілях.

    09 жовтня 2010 року

ПРОГРАМА

Дата Час Тема
 Четвер    09.09.2010 12:00 Публікація Програми, Відкриття прийому заявок: etrinua@gmail.com тел. для довідок 0975300530 
Пятниця 01.10.2010 12:00 Закриття прийому заявок. 
Вівторок    05.10.2010 09:00 Публікація списку заявлених учасників: etrinua@gmail.com тел. для довідок 0975300530 
Субота      09.10.2010 06:00-08:00 Адміністративна перевірка, Технічний контроль.   ( місто оголошуется за неділю до старту).
08:00 Ознайомлення з СД  (За автомобілем супроводу). 
08:30  Передстартовий технічний та медичний контроль.Публікація стартової відомості. 
09:00  Старт першого автомобіля СД. 
13:00 Ознайомлення з СД (За автомобілем супроводу). 
13:30 Старт першого автомобіля СД. 
17:00 Фініш останнього автомобіля.
18:00 Публікація результатів.
 

Місце розташування офіційної дошки оголошень: www.etr.in.ua 

  1. 1.      ВИЗНАЧЕННЯ:

 

 Автомобільний клуб «ETR» Racing, та  Автомобільна Федерація України, організує  Учбово-тренувальний збір нa серійних автомобілях «Кубок Екатерінослава — 2010»,   яке відбудеться 09.10.2010 року, у Новомосковському районі Дніпропетровської області. Резервна дата змагання 16.10.10. Змагання проводяться у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ та Програмой, затвердженим ФАУ.

Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ, та цією програмою.

УТР включає трасу загальною довжиною 20 км, з якої 15 км спец ділянки (5 СД). Розподіл маршруту і контроль часу включені у контрольну карту.

 

2.  Допущені автомобілі

 

2.1 До участі у змаганні допускаються легкові автомобілі що приймали участь у першому або у другому етапі «Кубку Екатерінославу» , ще мають техпаспорт, державний номерний знак,талон ТО встановленого зразка та поліс автострахування третіх осіб діючі на момент закінчення змагання. Допущені до руху на дорогах загального використання у відповідності до Правил дорожнього руху України. Організатори радять використання автомобілів з каркасами безпеки.

2.2 Автомобіль повинен бути обладнанням стандартними ременями безпеки, мати медичну аптечку, вогнегасник, знак аварійної зупинки та вільне робоче гніздо прикурювача для підключення GPS, а також підготовлений згідно технічного додатку.

2.3 Автомобілі поділяються на класи:

Клас «ETR» Клас ФАУ об’єм двигуна
Абсолютний залік до 3500 см3. 
А1 А5 до 1400 см3. с монопривідом и атмосферним двигуном.
А2 А6 до 1600 см3. с монопривідом и атмосферним двигуном,та клас А1 з наддувом.
А3 А7 до 2000 см3. с монопривідом и атмосферним двигуном,та клас А2 з наддувом.
А4 А8 до 2500 см3. с приводом 4*4, та клас А3 з наддувом.до 3500 см3. с монопривідом и атмосферним двигуном. 

 

2.3. Якщо до участі у змаганні допущено менше 5 автомобілів у певному класі змагання у цьому класі вважається таким що не відбулося, а автомобілі рішенням Головного судді, переводяться до наступного вищого класу.

2.4. На автомобілях всіх класів в рекомедованому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама — згідно НСК ФАУ.

 

3. Допущені учасники

 

3.1. До участі у змаганні допускаються участникі ще приймали участь у першому або у другому етапі «Кубку Екатерінославу» , володарі ліцензій, виданих ФАУ, в порядку, встановленому загальним регламентом «ETR» та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесені у Реєстр володарів ліцензій ФАУ.

3.2. Під час керування і коли учасник — особа юридична, чи коли він не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

4. ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ. ВНЕСЕННЯ У СПИСОК.

 

4.1 Будь-яка особа, яка бажає взяти участь у змаганні, повинна подати заявку на участь, по тел. 097-530-0-530, у Секретаріат змагання до 12:00 години 01.10.2010, та перерахувати заявочні внески на р/р організатора до 01.10.2010.

4.2 Жодних змін не може бути внесено в заявку на участь у змаганні, за винятком випадків передбачених цією програмою. Однак, до моменту перевірок учасники вільно можуть заміняти задекларований автомобіль на інший того ж класу.

4.3 Після закриття прийому Заявок будь-які зміни учасників заборонені, але один член екіпажу може бути замінений, при згоді Організатора до закінчення адміністративних перевірок.

4.4 Якщо в момент передстартового контролю виявиться, що автомобіль не відповідає по своїй конфігурації заявленому в класі, цей автомобіль, за пропозицією технічного Комісара може бути переведено по рішенню Головного судді до іншого класу.

4.5 Поставивши свої підписи на офіційному бланку заявки на участь у змаганні, учасник, як і всі члени екіпажу, погоджуються з умовами змагання, та підкоряються тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ та даним Регламентом.

4.6. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК ФАУ). Якщо організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно, зробити це через ФАУ), а також проінформувати ФАУ.

4.7. Число учасників обмежується у 50 автомобілів (не менше 30 екіпажів).

5. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

 

5.1. Доброчинний внесок на розвиток автомобільного спорту (заявочні внески) встановлені:

а) за кожний екіпаж, який прийняв обов’язкову рекламу Організатора - 250 грн.;

б) за кожний екіпаж, який не прийняв обов’язкову рекламу Організатора:500 грн. 

в) заявочні внески

5.2. Заявочний внесок буде повернено повністю:

а) особам, заявки яких було повністю відхилено;

б) у випадку коли змагання не відбулося.

5.3. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених ФАУ, не брав участі у змаганні йому повертається 50% заявочного внеску.

5.4. Заявочні внески перераховуються на р/р у вигляді, який встановлює Організатор з 09.09.10 до 01.10.10 у розмірі 250 грн за кожний екіпаж.

  Або готівкою під час реєстрації у розмірі 375 грн за кожний екіпаж.

  Інформація про розрахунковий рахунок знаходиця у організатора.  

 

5.5. У разі невиконання учасниками вимог п. 5.1. Регламенту заявочні внески збільшуються на 50 %.

 

6. СТРАХУВАННЯ

6.1. Організатор не відповідає за збитки та шкоду як по відношенню до водіїв і їх майну, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам і їх майну.

6.2. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.

 

7. Екіпажі

 

7.1. Старт може дозволятися екіпажам, що складаються з двох осіб.

7.2. Два члени екіпажу вказуються як перший водій і другий водій (штурман).

7.3. Всі члени екіпажу, які мають водійське посвідчення, можуть управляти автомобілем під час змагання і повинні обов’язково володіти ліцензією водія ФАУ, дійсною в рік змагання.

7.4. Якщо один член екіпажу вибуває із змагань або третя особа допускається на борт автомобіля (за винятком випадку транспортування пораненого), екіпаж буде виключено з ралі.

8. Порядок старту — Емблеми – Номери

 

8.1. Присвоєння стартових номерів здійснюється згідно класів в порядку, встановленому загальним регламентом серії «ETR».

8.2. Старт дається згідно стартової відомості.

8.3. Організатор надає кожному екіпажу емблему УТЗ і два панно з присвоєними номерами змагань.

8.4. Емблеми ралі повинні встановлюватися на видному місці спереду автомобіля протягом всієї тривалості змагань. Передня емблема в кожному випадку не повинна перекривати, навіть частково, номерний знак автомобіля під загрозою грошового штрафу (ст. 24).

8.5. Номери змагань, які надаються Організатором, обов’язково повинні закріплюватися на кожній з двох передніх дверей автомобіля під час всієї тривалості змагання.

8.6. У будь-який момент змагання:

8.6.1. Відсутність хоча б одного номера змагання чи однієї емблеми ралі потягне за собою грошовий штраф (ст. 24);

8.6.2. Відсутність одночасно двох номерів змагань чи емблеми ралі потягне за собою виключення (ст. 24).

9. Контрольна карта

 

9.1. На старті ралі кожен екіпаж отримує контрольну карту, на якій буде відмічена година старту. Ця карта повертається на контролі фінішу секції останього етапу. Екіпаж відповідає за свою контрольну карту.

9.2. Контрольна карта повинна бути в наявності і пред’являтися на будь-яку вимогу, особливо на всіх контрольних постах, де вона повинна пред’являтися особисто членом екіпажу для візування.

9.3. Будь-яке виправлення чи зміна, внесені у контрольну карту, потягнуть за собою виключення, якщо це виправлення чи зміна не затверджені відповідальною офіційною особою.

9.4. Подання контрольної карти на різних контролях і точність записів залишається на повній відповідальності екіпажів.

9.5. Тільки Комісару на пункті контролю дозволяється записувати час в контрольну карту від руки або з допомогою печатного апарату.

9.6. Будь-яка різниця між записами часу, внесеними в контрольну карту екіпажу і в офіційні документи ралі, буде об’єктом розслідування Спортивних Комісарів, які внесуть остаточне рішення.

 

10. Рух – Ремонт

 

10.1. Під час всієї тривалості змагання екіпажі повинні точно дотримуватися Правил дорожнього руху України. Кожен екіпаж, який не дотримується цієї вимоги, понесе покарання передбачене нижче (див. ст. 24):

10.1.1. 1-е порушення: 100 грн.

10.1.2. 2-е порушення: 200 грн.

10.1.3. 3-е порушення: виключення.

10.2. Автоінспектори чи офіційні особи, які встановлюють порушення Правил дорожнього руху, допущені екіпажем, повинні це відмітити таким же чином, як це застосовується для інших учасників дорожнього руху.

10.3. У випадку, якщо вони приймуть рішення не зупиняти водія-порушника, вони можуть зробити запит на застосування покарань, передбачених індивідуальним Регламентом змагання, який передбачає, що:

10.3.1. Повідомлення про порушення доставляється офіційним шляхом у письмовій формі перед афішуванням поточної класифікації;

10.3.2. Протоколи повинні бути достатньо докладними, дозволяючи безсумнівно встановити водія-порушника, місце і час повинні остаточно уточнюватися;

10.3.3. Протоколи порушень не повинні викликати різні тлумачення.

10.4. Заборонено під загрозою виключення буксирувати, транспортувати чи штовхати автомобілі, якщо це застосовується не для того, щоб повернути їх на дорогу або звільнити її.

10.5. Екіпажу також заборонено під загрозою виключення:

10.5.1. Навмисно блокувати проїзд автомобілів-учасників змагання або перешкоджати обгону;

10.5.2. Вести себе, не дотримуючись спортивної етики.

10.6. На протязі всього ралі ремонт і заправка дозволені в будь який час крім часу перебування на трасі СД. У всіх інших місцях окрім передбачених Регламентом зон «закритого парку» будь-який ремонт або заправка може виконуватись тільки бортовими засобами автомобіля і виключно екіпажем. За дотриманням цих приписів будуть слідкувати судді і будь-яке порушення потягне за собою накладання санкцій аж до виключення.

11. Реклама

 

11.1. Учасникам змагання дозволяється вільно розміщувати будь-яку рекламу на своїх автомобілях при умові, що ця реклама:

а) відповідає вимогам МСК ФІА, НСК ФАУ, та інших регламентуючих документів ФІА та ФАУ;

б) дозволена законодавчими актами України;

в) не носить образливого характеру;

г) не займає місця, зарезервовані для емблем, номерів змагання та обов’язкової реклами Організатора;

д) не заважає видимості з місця водія.

11.2. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов’язкову та необов’язкову (якщо вона їм прийнята) рекламу Організатора до початку передстартового контролю. Необов’язкова реклама повинна бути розміщена у встановлених цим регламентом місцях.

11.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.

11.4. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

 

12. Старт (общі положення).

 

Нагадування: Перед стартом Організатори можуть передбачити збір всіх автомобілів-учасників змагань у стартовій зоні при дотриманні умов, передбачених Регламентом. У цьому випадку треба уточнити пеналізацію (див. ст. 24) за запізнення на вході.

12.1. Екіпаж зобов’язан прибути в парк старту за 10 хв. до свого часу старту.

12.2. Точний час старту фігурує у стартовий відомості.

12.3. Кожне запізнення на старт змагання, етапу, секції чи парку сервісу буде каратися 10 сек. за кожну хвилину запізнення. При запізненні більше ніж на 15 хв. старт екіпажа буде відмінено.

12.4. Екіпажам, які мають 15 хвилин, щоб представитися на старті змагання, етапу або секції, якщо вони представилися у цей 15-хвилинний термін, точний час старту буде записано у контрольній карті. Між екіпажами повинен забезпечуватися мінімальний інтервал (одна хвилина).

12.5. Мінімальний інтервал між екіпажами у ралі — одна хвилина, для перших п’яти (рекомендовано — десяти) екіпажів — дві хвилини.

12.6. Екіпажі повинні під загрозою виключення здійснювати контроль свого проходження через всі пункти, вміщені в їх контрольних картах, і в порядку їх нумерації.

12.7. Години і хвилини завжди вказуються від 00.01 до 24.00, причому враховуються тільки хвилини, що пройшли. Під час всієї тривалості змагання офіційний час буде Київський

12.8. Всі екіпажі отримають Легенду, у якій детально описується маршрут, по якому обов’язково необхідно проходити під загрозою виключення.

12.9. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ТРАСОЮ ЗМАГАНЬ ДО СТАРТУ, ЗАБОРОНЕНО ПІД ЗАГРОЗОЮ ВИКЛЮЧЕННЯ. (місця проведення ДЗ також є трасою змагань).

12.10. Протягом всього Змагання (дорожні секції, СД) вводиться обов`язкове використання ближнього світла фар, або протитуманних ліхтарів. У разі невиконання цього пункту накладається наступна пеналізація: 10 секунд за кожне порушення.

У разі систематичного невиконання, пеналізація накладається рішенням КСК аж до виключення.

У разі пошкодження фари або лампи яка унеможливлює використання ближнього світла у двох фарах, повинна працювати ліва фара.

12.11. Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 20 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити хронометражну зону і буде пеналізовано Колегією Спортивних Комісарів аж до виключення.

12.12. Переривання ділянки СД:

12.12.1. Коли проходження ділянки СД буде остаточно зупинено до проходження останнього екіпажу з будь-якої причини, класифікація ділянки може бути встановлена шляхом встановлення екіпажам, яких стосуються обставини переривання, найгіршого часу, реалізованого до зупинки гонки.

12.12.2. Ця класифікація може здійснюватися, навіть якщо тільки один екіпаж зміг пройти на маршрут у нормальних умовах гонки.

12.12.3. Застосування цього положення залишається у компетенції виключно Колегії Спортивних Комісарів після представлення Дирекцією Змагання звіту про мотиви переривання.

12.12.4. У випадку, якщо Колегія ставить під сумнів сам принцип достовірності найгіршого часу, показаного у змаганні, вона може вибрати вихідним один із часів, який вона вважатиме найбільш прийнятим між чотирьох інших найгірших часів.

12.12.5. Нарешті, будь-який екіпаж, відповідальний за зупинку гонки, у жодному разі не зможе мати з цього вигоди. Цьому екіпажу присвоюється фактичний час, реалізований їм у гонці, якщо він вище фіктивного часу, присвоєного іншим екіпажам.

12.13. Безпека учасників:

12.13.1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні повинен бути червоний трикутник світловідбивач, який, у випадку зупинки автомобіля на ділянці СД, повинен бути негайно встановлений членом екіпажу в добре видимому місці не менш ніж за 50 метрів позаду автомобіля з метою попередження наступних екіпажів.

12.13.2. У випадку аварії без потерпілих, що потребують термінової медичної допомоги, знак „ОК” з легенди повинен бути якісно показаний як мінімум трьом наступним екіпажам які намагатимуться надати допомогу.

12.13.3. Екіпаж повинен зупинитись біля автомобіля, що потерпів аварію у тому випадку, коли її наслідки невідомі (відсутній знаки „ОК”  („+”) або не виставлено червоний трикутник). У цьому випадку буде застосовано п.20.17. Регламенту.

12.13.4. Будь-який екіпаж, що порушив пункти 20.19.1. та 20.19.2., буде покараний грошовим штрафом, розмір якого встановлять спортивні комісари.

          12.13.5. Для зменшення швидкості руху будуть встановлені ретардери у вигляді коліс.

          12.14.  Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно  повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. 8 (097) 530-0-530. Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту, вислати штурмана у зворотному напрямі, по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів із знаком аварійної зупинки.

          12.15 У разі поломки, аварії, або іншої причини, по якій автомобіль учасників не може продовжувати рух, екіпаж зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця СД.

          12.16 У разі будь-якоЇ небезпеки на СД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.

У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобовязан продовжувати хід по СД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину. 

У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобовязан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором. 

13. Порядок проведення.

13.1.Не пізніше, як за дві години до старту (06:00) учасник зобов’язаний прибути на місце проведення технічної комісії, заповнити облікову карту, пройти перевірку, пред’явити або отримати ліцензію ФАУ, здати карту асистентові.

13.2. Не пізніше, як за 30 хвилин до старту учасники зобов’язані пройти СД за автомобілем судді, з швидкістю не більше двадцяти кілометрів на годину, і прописати стенограму зручним способом.

13.3. За 30 хвилин до старту вивішується стартова відомість, згідно якої встановлюється порядок старту класів і автомобілів. Старт проводиться з інтервалом в 1 хвилину (або 2 хвилини-по рішенню судді).

13.4. За 100 метрів до старту встановлюється знак «STOP», до якого учасник повинен прибути не пізніше, ніж за дві хвилини до свого часу старту (із заведеним двигуном, закритими стеклами, одягненими і застебнутими шоломами, включеним ближнім світлом фар або протитуманних ліхтарів, з пристебнутими ременями безпеки), для остаточної техогляду, після чого по сигналу судді, необхідно прибути в зону старту.

13.5. На місці старту встановлюється знак «прапор на червоному фоні». Маршрутна карта пред’являється учасником перед кожним стартом на СД судді для відмітки часу, і задається на старті останнього СД. Старт проводиться по команді судді на старті.

13.6. За 100 метрів до фінішу встановлюється знак «клітчастий прапор на жовтому фоні», який оповіщає про наближення фінішу. На місці фінішу встановлюється знак «клітчастий прапор на червоному фоні», фініш проводиться стоп-лініею.

13.7. В процесі всього авторалі автомобілі учасників зобов’язані знаходиться в паренні, окрім часу проходження СД, і переїзду між ними.

13.8. Один і той же автомобіль може заявиться під двома стартовими номерами, як два екіпажі, в цьому випадку пілот-1 і пілот-2 можуть мінятися місцями.

Всю відповідальність за екіпаж і автомобіль несе Пілот-1.

Всі залікові очки отримані на етапі, заносяться на ім’я Пілота-1.

Протести приймаються у будь-який час ралі, але не пізніше 30 хвилин до нагородження.

За рішенням екіпажа можливе дострокове припинення ралі, при цьому необхідно здати контрольну карту суддям, будь-яким зручним способом.

13.9. Кожен встановлений обман, зокрема факт надання підправленої відмітки ідентифікації, потягне за собою виключення екіпажу, а також кожного учасника чи екіпажа, що допомагали або полегшували здійснення порушення; за це можливе застосування більш значних санкцій.

 

 

14. Протести – Апеляції. Зведена таблиця пеналізації

 

14.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного Кодексу (ст. 171 МСК ФАУ).

14.2. Будь-який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання не пізніше як за 30 хвилин до старту, що стосовно регистрації та техкому, та не пізніше 30 хвилин до нагородження, що стосовно проведення змагань, хронометрії та остаточних результатів.

14.6. Учасники можуть подавати апеляції у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з Розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ.

 

15. Класифікація

таблиця пеналізації

Перший фальшстарт. 10 секунд
Кожен подальший фальшстарт. 20 секунд
Порушення схем проїзду СД, зрізка.                                                                               20 секунд
Наїзд якій стосується огорож, маркерів, бочок. 10 секунд
Відсутність світла фар, або протитуманних ліхтарів на СД. 10 секунд
Відсутність шоломів, або не пристебнуті шоломи на СД. 10 секунд
Відкриті стекла на СД. 10 секунд
Непристебнуті ремені безпеки. 10 секунд
Запізнення на старт СД. 10 секунд
Відсутність на одном СД. Подвійний найгірший час на СД
Відсутність на двох СД. Зняття
Схід під час СД. Найгірший час на СД
Невірне розташування стартових номерів і обов’язкової реклами на СД. 20 секунд
Втрата або виправлення в контрольній карті Зняття
Кожне порушення правил дорожнього руху 1 порушення-100 грн.2 порушення-200 грн.3 порушення-виключення
Втручання в роботу суддівського корпусу під час ралі Виключення

 

15.1. Штрафи виражаються у годинах, хвилинах і секундах. Остаточна класифікація встановлюється додаванням часу, реалізованого у додаткових змагання з штрафами, отриманими у секторах зв’язку, і з будь-якими іншими штрафами, вираженими у часі. Той хто досягне загального меншого часу, буде оголошений переможцем загальної класифікації, наступний буде другим і так далі. Класифікації по групах і класах будуть встановлюватися таким же чином.

15.2. У випадку рівності буде оголошено переможцем того, хто реалізував кращий час під час першого додаткового змагання. Якщо цього не достатньо, то буде братися до уваги час 2-ої, 3-ої, 4-ої додаткових змаганнях. Це правило може застосовуватися у кожен момент змагання.

15.3. Результати оголошуються згідно Програми змагання. Місце і час оголошення повинні чітко визначатися Індивідуальним Регламентом.

15.4. Класифікація є офіційною наприкінці змагання і остаточною через годину після оголошення результатів.

15.5. В кінці етапів можуть публікуватися часткові офіційні класифікації. Місце і час оголошення цих класифікацій повинні уточнюватися у Індивідуальному Регламенті змагання.

15.6. При дотриманні подвійної умови:

15.6.1. Інтервал між етапами повинен бути достатньо значним, щоб дозволити дотримання процедурних правил стосовно строків подання протестів по класифікаціях (ст. 174 НСК ФАУ);

безапеляційно.

 

Додаток 1. «Технічний Регламент «ETR» ралі «Кубок Екатеринослава-2010».

Технічні вимоги до автомобілів

Серійні легкові автомобілі із закритим кузовом, що мають державну реєстрацію й діючий талон ТО,  діючий поліс обвьязкового страхування.

Технічна комісія «ETR» перевіряє автомобіль один раз на рік, для присвоєння класу, а також передстартовий контроль за пів часа до старта. 

1.Автомобіль повинен бути укомплектований знаками аварійної зупинки, медичною аптечкою,    буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів.

2.  Рекомендується застосування ременів безпеки складаються із двох плечових і одного поясного ременів, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані . Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у робочому стані.

3.  Повинні бути: запасне колесо, домкрат та балонний ключ, міцно укріпленні. 

4.  Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

5.  Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу бажано Дозволяється змінювати й видаляти оригінальні підлокітники.

6.  Вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг, с дійснім часом дії.

7. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

  1. Запасні колеса (не більше двох) повинні бути надійно зафіксовані.
  2. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).
  3. Дозволяється застосування тільки серійних шипів для легкових автомобілів. Заборонено використання шипів в період з 1 квітня по 1 листопада.