ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
01.06.2014, 13:41
«ETR» Новости

РАЛЛИ «Dynamic 2012»

«РАЛЛИ «ДИНАМИК 2012″

«Днепропетровским Областным «Спортивным Союзом» 13-14.10.2012 в Днепропетровске, при поддержке Автомобильной Федерации Украины и Главного Управления МВД Украины в Днепропетровской области состоится Этап «Кубка ФАУ на серийных автомобилях» «Dynamic 2012», в котором может принять участие практически любой желающий на стандартном легковом автомобиле.

Легенда Ралли проложена по асфальтовым и грунтовым дорогам общего пользования  дистанцией в 170 км, также в нее включены несколько асфальтовых участков по скоростному маневрированию (слаломов). Ралли будет проходить на территориях Днепропетровского, Днепродзержинского, Петриковского районов, Днепропетровской области.

 Старт ралли состоится 14 октября (воскресенье) в 10:00 в городе Днепропетровск, на территории «Автомобильного Кинотеатра» по адресу ул. Курчатова, 10 (Центральный Автовокзал).

Победители Ралли награждаются Кубками и ценными призами предоставленными Партнером сревнования торговой маркой WPR.

С программой ралли, регламентом и обязательными требованиями к участникам и автомобилям, можно ознакомится на сайтах: www.etr.in.ua, www.drc.in.ua и других авто форумах.

ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ  https://www.ex.ua/view_storage/818070716897

Приглашем всех любители активного отдыха принять участие в ралли!

Контактные телефоны для справок:

(050) 320-19-38,

(098) 872-77-81;

(097) 530-05-30

 Оргкомитет Ралли.

 РЕГЛАМЕНТ

 Етап Кубку ФАУ з ралі на серійних  автомобілях

   Ралі      «DYNAMIC-2012»

 Дніпропетровськ    2012 р.

ЗМІСТ

ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ

ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА

ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ

ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КВ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ

ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

ГЛАВА 13. ПРИЗИ – КУБКИ 

ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

  1.1. Громадська організація «Дніпропетровський обласний «Спортивний Союз», організовує національне змагання з Ралі «DYNAMIC-2012», яке е Етапом Кубку ФАУ з ралі на серійних автомобілях та відбудеться 13-14.10.2012 року, (запасна дата 20-21.10.2012 р.) на території Дніпропетровської області. Змагання проводитиметься у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, ПДР України, згідно Загальним вимогам до всіх Чемпіонатів, Трофеїв, Кубків, Викликів, Серій України та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання № ______ від «___» __________ 2012 року).

1.2. Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами, Загального Регламенту Кубоку ФАУ з ралі на серійних автомобілях (далі Кубок) та цим Регламентом. Основною метою заходу є сприяння розвитку автоспорту автомобільного спорту на території Дніпропетровської області і України, та покращення взаємовідносин міх водіями та працівниками МВС та ДАІ.          

ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

ДАТА ЧАС  
Субота 29.09.12. 10:00 Відкриття прийому заявок
П’ятниця 12.10.12. 10:00 Закінчення прийому заявок
Субота 13.10.12.          (20.10.12.) 12:00-12:30 Брифінг для учасниківДніпропетровськ вул. Курчатова 10.  (0975300530).С. 48.283144.    В. 35.002363.
12:30-15:00 Реєстрація учасників. Адміністративна перевірка.
15:00-17:30 Технічний контроль.
17:30 Прес конференція.
  Неділя 14.10.12.          (21.10.12.) 08:00 – 19:00 День змагання.
07:00 – 08:00 Реєстрація, Адміністративна перевірка, Технічний контроль. іногородніх учасників.Дніпропетровськ вул. Курчатова 10.  (0975300530).С. 48.283144.    В. 35.002363.
07:30 – 08:30 Передстартовий технічний контроль:Медичний контроль.
09:00 Публікація списків допущених учасників, та стартової відомості. Урочисте відкриття змагання.
09:30 Урочисте відкриття змагання.
10:00 Старт першого екіпажу.
16:00 Фініш останнього екіпажу.
16:30 Публікація результатів.
17:30 Урочисте нагородження переможців.

 ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

 3.1. Голова: — Воронцов Роман

Члени Оргкомітету – Літовченко Юрій, Тіньков Михайло. 

3.2 Адреса постійного Секретаріату:

  м. Дніпропетровськ пров. Фабріціуса буд. 7 тел. 0988727781, 0975300530.

   Еmail: .

Місце брифінгу вул. вул. Курчатова 10.  

Офіційні дошки оголошень  www.etr.in.ua  www.drc.in.ua  www.doss.in.ua

3.3 Офіційні Особи:

Оф. Особа. Прізвище, Ім’я, Ліцензія N Місто
Голова КСК Пономаренко В’ячеслав 03.04.044.12 смт. Гвардійське
Спортивний комісар Ментус Олександр 03.04.041.12 Дніпропетровськ
Спортивний комісарСекретар КСК Чехович Олена 03.04.039.12 Дніпропетровськ
Директор змагання Тіньков Михайло 02.04.038.12 Дніпропетровськ
Начальник безпеки, Воронцов Роман А.04.042.12 Дніпропетровськ
Головний cекретар Сергіенко Давид А.51.033.12 Дніпропетровськ
Технічний комісар Терентьєв Андрій А.04.043.12 Дніпропетровськ
Головний Хронометрист Маштак Максим А.51.010.12 Дніпропетровськ
Офіцер по зв’язкам с учасниками Карпов Андрій А.04.075.12 Павлоград
Головний Лікар Матушак Олександр Анастєзіолог Дніпропетровськ
Лікар Паращенко Володимир Анастєзіолог Дніпропетровськ

ГЛАВА 4. опис ТРАСИ.

Ралі проводиться згідно ПДР України та включає трасу загальною довжиною:

Для класу «SPORT» — 170 кілометрів, з них 20% асфальтові і 80% ґрунтові дороги, та чотири закриті площадки для швидкісного маневрування (слаломи).

Для класу «TUR» — 150 кілометрів, з них 90% асфальтові і 10% ґрунтові дороги, та чотири закриті площадки для швидкісного маневрування із застосуванням заднього ходу.

Розподіл маршруту, як і контроль часу, контроль проходження, включені у контрольну карту. Маршрут розташовано у Петриківському, Дніпродзержинському та Дніпропетровському районах Дніпропетровської області.

ГЛАВА 5. Допущені автомобілі 

5.1. До участі у ралі  допускаються серійні легкові  автомобілі с закритим кузовом, що мають державну реєстрацію, відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України. 

5.1.1 До участі у заліках «TUR» «SPORT» допускаються серійні легкові які відповідають «Вимогам до автомобілів, які допускаються до участі у Кубку ФАУ з ралі на серійних автомобілях» (додаток ХІ до Загального Регламенту Кубку).

5.1.2 До командного заліку «TEAM», допускаються автомобілі обох класів, згідно вимогам  п 7.7 даного регдаменту.

5.2. Автомобілі допускаються у наступних класах:

Клас (Залік) Вимоги до автомобілів.
«TUR» Серійні легкові  автомобілі с закритим кузовом,з об’ємом двигуна до 4000 см3.
«SPORT»
«TEAM»

 5.3. Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,7, згідно ст. 252 додатку “J» МСК ФІА.

Еквівалентний робочий об’єм дизельного двигуна без системи наддуву враховується з коефіцієнтом 0,83, обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,0, обладнаного системою безпосереднього вприску палива (типу CDTI та ін.) враховується з коефіцієнтом 1,2.

5.4. На автомобілях всіх класів в рекомендованому порядку, з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама погоджуються з організатором.

5.5. Автомобілі мають стартові номери які присвоюються організатором, у порядку передбаченому  регламентом:

з 01 по 50 – залік «SPORT».

з 51 по 100 – залік «TUR». 

5.6. Організатор надає кожному екіпажу одну емблему змагання, яка повинна бути розміщена на передньому капоті автомобіля протягом усієї тривалості змагань. Емблема у жодному випадку не повинна перекривати, навіть частково, державний реєстраційний номер автомобіля під загрозою грошового штрафу у розмірі 100 грн.

5.6. На усіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, на передніх дверях виданих організатором, інші написи та реклама.

5.7. Відсутність хоча б одного стартового номеру, емблеми змагання чи обов’язкової реклами  спонсора (якщо відсутність реклами не узгоджена з організатором) тягне грошовий штраф у розмірі 100 грн.

5.8. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення.

 ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА.

 6.1. Технічна перевірка використовується для присвоєння класу, виключно з метою перевірки відповідності безпеки механічних транспортних засобів учасників, та їх

 комплектації, згідно технічних вимог даного регламенту МСК ФІА та НСК ФАУ.

            6.2. Вимоги безпеки до автомобілів.

1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

- вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

- запасним колесом домкратом та балонним ключем,

 які мають бути міцно укріпленні.

2. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі). Застосування шипів для легкових автомобілів заборонено.

3. Акумуляторна батарея повинна зберігати штатне місце розташування. Коли місце розташування змінене, Кріплення АКБ повинно бути у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

4. Рекомендовано мати захисні автомобільні або мото шоломи, також визнані ФІА що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі), дозволяється використання шоломів British Standard Intuition BS 6685 тип А, (для класу «SPORT» в обов’язковому порядку на ділянках швидкісного маневрування). 

 ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ

 7.1. До участі у Кубку допускаються володарі національних ліцензій, згідно пункту №3 Загального Регламенту Кубку.

7.2. Заявку у заповненому виді, переслати не пізніше 10.00 12.10.2012 року, на адресу   .

7.3. Водії беруть участь у Ралі «DYNAMIC-2012» у індивідуальному заліку (залік у класі) та входити до складу команди у заліку команд.

7.4. Під час керування, всі обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

7.5. Під час змагань суворо заборонено пілоту та штурману мінятися місцями під загрозою виключення, за винятком форс-мажорних обставин.

7.6. Екіпаж складається з 2-х осіб: пілота та штурмана. Заборонено знаходження у машині сторонніх осіб.

7.7. Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений тільки за одну команду.

7.7.1. Склад команди складається  з двох екіпажів з різних класів.

7.7.2. Мінімальна кількість заявлених команд, має бути не менша п’яти.

7.7.3. У командному заліку, очки нараховуються таким чином:

 Місце       1         2           3           4           5           6          7          8

Очки       100       80        60        50        40        30        20        10

 7.7.4. У змаганні першість серед команд визначається по найбільшій сумі набраних ними очок. При рівності суммі нарахованих очок, першість визначається по найменьшій сумі штрафних очок обох єкіпажів.

7.8. При наявності менш ніж 30 екіпажів, етап може бути відмінено організатором, про це заявлені екіпажі попереджаються не пізніше як за добу до старту змагання.   

 ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

 8.1. Учасники змагань вносять заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту. Заявочні внески перераховуються на р/р у вигляді, який встановлює Організатор.

8.2. Розмір внеску за екіпаж:

Для класу «TUR» —  (з обов’язковою рекламою організатора) – 300 грн.

Для класу «SPORT» -  (з обов’язковою рекламою організатора) – 300 грн.

- за екіпаж (без обов’язкової реклами організатора) — не більше подвійного внеску.

Командний залік «TEAM» – 200 грн. за команду.

8.3. Кількість екіпажів обмежується до 60 автомобілів.

8.4. Кількість команд необмежена.

 ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КЧ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ.

 9.1 Пункти контролю складаються з:

  Пункт контролю часу (КЧ) – суддівський пункт на трасі, позначений відповідними знаками й вказаний у Дорожній книзі, перед КЧ можна відстоятися за 20 м до суддівської машини;

  Пункт контролю проходження (КП) у Дорожній книзі не вказаний, але позначений на трасі. Екіпажі отримують відмітку про факт проходження.

  Раптовий пункт контролю часу (РПКЧ) – у Дорожній книзі не відмічений, але позначений на трасі. У зоні прямої видимості суддів заборонена зупинка, а також, різке зниження швидкості;

  Пеналізується випередження розкладу на РПКЧ понад пільгу. Пільга являє собою 10% від часу руху від попереднього КЧ.

Час руху від попереднього КЧ (за розкладом)    

Пільга (час, за який пеналізація за випередження на начисляється)

1 хв. – 10 хв.      1 хв.

11 хв. – 20 хв.     2 хв.

21 хв. – 30 хв.     3 хв.

Запізнення на РПК не пеналізується.

9.2.1 Контрольні пости позначені відповідними знаками на суддівських автомобілях. Знаки будуть пред’явлені учасникам на реєстрації.

9.2.2 За 20 метрів від пункту КЧ починається зона контролю, який буде позначений знаком.

9.2.3. Суворо забороняється перед зоною КЧ ставати у 2 ряди, аж до виключення зі змагання рішенням організаторів.

9.2.4. Контрольні пости починають функціонувати за 20 хвилин до ідеального часу  проходження першого екіпажа.

9.2.5. Контрольні пости закінчують роботу через 20 хвилин після ідеального  часу  останнього автомобіля, збільшеного на запізнення, яке потягне за собою виключення, за винятком інших рішень організаторів.

9.2.6. Екіпажі  зобов’язані, під загрозою виключення організатором зі змагань, дотримуватися інструкцій Начальника кожного контрольного посту.

9.2.7 Розпізнавальними знаками Спортивних Комісарів і Начальників постів будуть жовті або помаранчеві жилети та беджі.

9.3. У якості додаткових змагань використовуються ділянки зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ).

9.4. Змагання зі швидкісного маневрування або слалому проводяться на майданчиках, спеціально закритих для загального користування.

9.5. Порядок проходження змагань зі швидкісного маневрування та слалому вказується у додаткових схемах. На ділянках зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ), можуть застосовуватися ретардери. 

9.6. Під час руху, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки та рухатися із ввімкненими фарами ближнього світла або протитуманних фар. За невиконання вимог цього пункту – штраф 100 очок.

9.7. Якщо траса додаткових змагань (швидкісне маневрування або слалом) позначена маркерами у вигляді конусів, стрічок та покришок, то кожен дотик до маркера, зафіксований суддями факту,  пеналізується  додаванням  до часу  екіпажа  6 секунд  за  кожен  дотик.  Екіпаж,  який  порушив порядок проходження спеціальної ділянки, або зробив більш ніж три дотики до маркерів отримує подвійний кращий час, виражений у секундах.

9.8. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. 

9.9. Хронометраж буде здійснюватися на лінії фінішу за допомогою  хронометра з точністю вимірювання до 0,1 секунди. Хронометраж зупиняється при перетинанні стоп-лінії переднім бампером автомобіля.

9.10. Час, витрачений екіпажами у кожній спеціальній ділянці, виражений у секундах, є кількістю очок, набраною екіпажем на даній спецділянці.

9.11. Переможцем ралі визнається той екіпаж, який набрав найменшу кількість очок.

9.12. Порядок старту екіпажів оголошується за півгодини до старту першого екіпажу у стартовій відомості.

9.13. Будь-які виправлення чи зміни, внесені в контрольну карту та не затвердженні відповідальною особою тягнуть за собою виключення із змагання.

 ГЛАВА 10. страхування

 10.1. Всі водії, що керують автомобілями, повинні мати страховий поліс відповідальності перед третіми особами, який є дійсним під час проведення змагань до їх офіційного закінчення. Заявочний внесок не містить в собі оплату страхових полісів.

10.2. Організатор не несе відповідальності за збитки та шкоду, як по відношенню до водіїв та їх майна, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну під час проведення змагань.

10.3. У випадку аварії, водії виконують дії відповідно до ПДР та відмовляються від претензій до Організатора.

10.4. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не менше 1000 гpн.  

 ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

 11.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного кодексу (ст. 171 МСК ФАУ)

11.2. Будь – який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання разом із сумою в 50% стартового внеску (застава). Заставу не буде повернено, якщо протест виявиться необґрунтованим.

11.3. Учасники можуть подавати апеляцію у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК.

11.4. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК).

11.5. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК.

11.6. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

11.7 інши питання розглядаются згідно пункту №6 Загального Регламенту Кубку.

 ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

 12.1 Штрафи нараховуються тільки у очках (кожна хвилина 60 очок).

12.1.1. В контрольній карті запис робити мають право тільки судді.

12.2 Втрата контрольної карти або наявність у ній виправлень ведуть до виключенню з ралі. Відміткою на КЧ вважається подача автомобіля та контрольної карти судді на КЧ.

12.3 Екіпаж виключається з ралі:

- запізнення на КЧ на 60 та більше хвилин;

- запізнення загальне на трасі 60 хвилин.

 ГЛАВА 13. ПРИЗИ – КУБКИ

 13.1. Перелік призів і кубків буде оголошено перед стартом.

13.2. Вручення нагород відбудеться згідно Програми змагань.

 Додаток 1. Ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

5.8.3. Акумулятор:

            Марка і ємність акумулятора (-ів) вільні.

            Кожний акумулятор повинен бути надійно закріплений і закритий щоб уникнути короткого замикання або витоків.

            Кількість акумуляторів, установлених виготовлювачем, повинне бути збережене.

            Якщо акумулятор, перенесений з вихідного місця, то його кріплення до кузова повинне бути виконане за допомогою металевого піддона й двох металевих скоб з ізолюючим покриттям, що кріпляться до днища болтами й гайками.

            Для цих кріплень, повинні використовуватися болти, діаметром не менш 10 мм, з підсилювальними пластинами під кожним болтом, товщиною не менш 3 мм і площею поверхні не менш 20 см2, розташованими зі зворотної сторони кузовної панелі.

            Акумулятор утримуючий рідкий електроліт повинен бути закритий пластмасовим коробом, непроникним для рідини, закріпленим незалежно від акумулятора.

            Розташування акумулятора вільне, але при розташуванні в салоні, він повинен бути встановлений тільки за передніми сидіннями. У цьому випадку, і за умови, що акумулятор містить рідкий електроліт, захисний короб повинен мати вентиляційні отвори з виходом поза кабіною (див. малюнки 255-10 і 255-11

Якщо акумулятор, розташований у кабіні — суха батарея, то він повинен бути повністю ізольований діелектричним кожухом.

Додаток №2.  Технічні вимоги до автомобілів.

 У змаганнях Кубку ФАУ по ралі на серіїних автомобілях мають право участі;

1. Серійні легкові автомобілі з закритим кузовом, що мають державну реєстрацію. Робочий об’єм двигуна до 4000 см3.

Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,7, згідно ст. 252 додатку “J» МСК ФІА.

Еквівалентний робочий об’єм дизельного двигуна без системи наддуву враховується з коефіцієнтом 0,83, обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,0, обладнаного системою безпосереднього вприску палива (типу CDTI та ін.) враховується з коефіцієнтом 1,2.

Дозволяються тільки ті зміни в конструкції, які мають державну сертифікацію та описані дійсними вимогами.

 2. Двигун.

Діаметр циліндру и хід поршня оригінальні, будь які втручання заборонені. Система живлення – оригінальна для даної моделі двигуна. Деталі системи живлення оригінальні. Забороняється застосовувати системи живлення більш ніж з однією дросельною заслінкою, якщо інше не передбачено заводом-виробником.

Система запалення вільна.

Система випуску вільна, але повинна забезпечувати рівень шуму відповідно до вимог ПДР України.

Кількість опор двигуна не обмежена при збереженні оригінального розташування і кута нахилу двигуна.

Система охолодження та її елементи – вільні при збереженні принципу (рідинне, повітряне) і місця розташування радіатора.

Дозволяється заміняти приводний вентилятор системи охолодження на електричний та навпаки.

Дозволяється розміщення трубопроводів в салоні, при цьому вони повинні бути металевими і не мати з’єднань в місцях проходження крізь панелі кузова, крім різьбових.

 3.Трансмісія.

Передаточні числа КПП і головної передачі – вільні.

Тип приводу, повинен бути збережений оригінальний.

Корпус КПП, напіввісі, вали, шарніри і приводи, — стандарті.

Не дозволяється застосовувати блокування диференціала.

 4. Гальма та кермове управління.

Дозволяється застосування деталей і вузлів оригінальної конструкції, а також зміни лише при наявності сертифікації, або схвалення виробником.

 5. Підвіска.

Пружні елементи підвіски стандартні при збереженні оригінальних точок їх встановлення.

Амортизатори, пружини та ресори – стандартні. Дозволяється встановлення додаткових амортизаторів та кронштейнів їх кріплення.

Дозволяється зміна, зняття та встановлення додаткових стабілізаторів поперечної стійкості.

 6. Електрообладнання.

Стартер, генератор, АКБ вільні при зберіганні їх місця розташування. Дозволяється зміна оригінальних та встановлення додаткових елементів електрообладнання.

Зовнішні світлові прилади (основні та додаткові) повинні відповідати дійсним ПДР України.

Дозволяється зміна оригінальних та встановлення додаткових приладів (штурманський комп’ютер, додаткові контрольні прилади).

Дозволяється встановлення додаткового устаткування а салоні (світло, зв’язок та т.і.) при умові, що воно не є небезпечним для Екіпажу.

 7. Кузов.

7.1. Дозволяється встановлення з’ємних разпорок, закріплених за допомогою інструментів. Дозволяється підсилення будь яких деталей деталями, що повторюють форму тої деталі яку підсилюють і щільно прилегла до неї по всій поверхні.

Дозволяється змінювати та видаляти кожух рульової колонки. Дозволяється змінювати та видаляти деталі панелі приладів (консолі), розташованих нижче горизонтальної площини, що проходить крізь центр рульової колонки.

Дозволяється застосування накладок до педалей, подовження та зміна форми важелів КПП та ручного гальма.

Ручне гальмо може бути обладнане пристроєм миттєвої розфіксації.

Рульове колесо вільне, але воно повинно мати замкнуту форму.

Передні сидіння можуть бути змінені або замінені. Якщо при цьому змінюються кронштейни їх кріплення, то вони повинні відповідати вимогам ст.253 Додатку «J» МСК ФІА.

Дозволяється вилучати задні сидіння (подушки та спинки) з елементами кріплення. При цьому обов’язкова суцільна негорюча перегородка, що відокремлює салон від паливного баку або двигуна.

Дозволяється змінювати , але не вилучати, матеріал оббивки салону. Дозволяється вилучати оббивку стелі разом з елементами кріплення.

Дозволяється змінювати та вилучати оригінальні підлокітники.

Дозволяється зміна ручок скло підйомників та встановлення електросклопідйомників. В любому випадку механізми скло підйомників та замикання дверей повинні бути в робочому стані.

Дозволяється вилучати оббивку багажника.

Матеріал бамперів та декоративної решітки радіатора може бути змінений при збереженні форми та розмірів.

7.2. Допускаються автомобілі з каркасами безпеки, які мають відсутню омологацію або автомобілі з омологацією термін дії якої скінчився, при умові що засоби безпеки відповідають ст.253 Додатку «J» МСК ФІА а саме: 

ст. 3 п.4 (вентиляція паливного відсіку),

ст. 5 (додаткові кріплення),

ст. 6 п.1,2,3 (паси безпеки),

ст. 7 (засоби пожежогасіння), дозволяється використання вогнегасників з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії.

ст. 8 (каркас безпеки),

ст. 9 (оглядовість с заду),

ст. 10 (буксирувальні провушини),

ст. 13 (головний вимикач електрообладнання).

Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

 8. Колеса та шини.

Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

Дозволяється збільшення посадкового діаметра колісного диска не більше ніж на 2 дюйми, відносно розмірам, передбаченого виготовлювачем для даної моделі.

Дозволяється застосування проставок коліс при цьому комплектне колесо не повинне виступати за периметр автомобіля бачений зверху.

Запасні колеса (не більше двох) повинні бути надійно зафіксовані.

Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви «Е» (з індексом в колі).

Застосування шипів заборонено.

 10. Обладнання безпеки.

10.1.  Кожен автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

- вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

- запасним колесом домкратом та балонним ключем,

які мають бути міцно укріпленні.

10.2. Рекомендується застосування ременів безпеки, що складаються з двох плечових і одного поясного ременя та мають що найменше три точки кріплення до кузову. Допускається застосування тільки ременів, що мають сертифікацію ЄС (знак «Є» з цифрою в колі) так званих «клубних ременів» або ременів, що відповідають стандартам ФІА:

8853 – 1985, 8854 – 1991 тільки до 31.12.2007 р.

8853 – 1998, 8854 – 1998.

10.3. При встановленні сидінь спортивного типу дозволено використання тільки ременів безпеки вказаних в п.10.1.

10.4. Рекомендовано мати захисні автомобільні або мото шоломи, також визнані ФІА що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі), дозволяється використання шоломів British Standard Intuition BS 6685 тип А,