ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
23.03.2016, 04:01
«ETR» Новости

Открытая Тренировка «БОЧКА»

08 апреля 2012 года будет проведена Открытая тренировка на всем известной площадке автодрома «МИГ» в районе села «Братское».

Приглашаем принять участие всех желающих повысить свое мастерство. Участникам показавшим лучшие результаты — традиционный приз ПИВО. Заявки просим отправлять на E-mail:.

Члены судейской команды «Спортивного Союза», желающие повысить свой профессиональный уровень, просьба сообщить заранее по тел 0975300530.

Програма проведення учбово-тренувального збору «Бочка 2012» Дніпропетровської область «Автодром МІГ».

 Організатором УТЗ - виступає Громадська організація «Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз». 49127 м. Дніпропетровськ вул. Космонавта Волкова буд.6 кім.11 тел.097-530-0-530 E-mail:

Дата проведення: 08.04 2012 року. Офіційні особи УТЗ, які діятимуть згідно НСК «ФАУ», та дотримуватимуться всіх заходів безпеки, є відповідальними за організацію, безпеку на дистанції, за технічну перевірку, хронометраж – Тіньков Михайло, Казунін Олександр, Ментус Олександр. 

Мета тренування:      

           Проведення тренувальних заїздів на закритій ділянці, спрямовано для відпрацювання навичок швидкісного маневрування на асфальті, вдосконалення керуванням автомобілем. Під час тренувального збору учасники можуть дізнатися об`єктивний рівень своїх можливостей у керуванні авто, простежити за динамікою розвитку навичок  інших учасників та обмінятися досвідом з ними. Зокрема, під час проведення даного заходу, судді різних категорій «ФАУ», матимуть змогу відпрацювати та покращити свої знання, навички та вміння з хронометражу, та забезпечення змагань  з ралі в цілому.

Тренування проводиться, для серійних автомобілів с закритим кузовом, та моно приводом, розділені на дві  групи (задній, передній).

Траса змагань, закрита площадка дистанція тренування 1400 метрів, 6 проїздів, по двом різним схемам з заднім ходом. 

Умови УТЗ:

        До участі допускаються фізичні особи, що мають водійські права відповідної категорії, та е членами ГО «ДО «СС» або «ФАУ».

        Кількість екіпажів не більш 30, екіпаж стоїть з двох осіб. 

        Реєстрація учасників проводиться за заявками (які треба подати заздалегідь по тел. 0975300530), стартова відомість складається в день УТЗ на місці.

        Кожен екіпаж, сплачує благочинний внесок на розвиток автомобільного спорту, у розмірі 100 гривень.

        На адміністративній перевірці, проводиться медичний та технічний контроль, відаються стартові номери.

Всі учасники обов’язково дотримуються ПДР.

Технічна перевірка.

Технічний комісар проводить перевірку згідно норм технічного додатку №1. Обов’язковою умовою є наявність шоломів.

        Транспортні засоби учасників мають бути оснащені всім необхідним згідно чинного законодавства України (аптечка, вогнегасник, ремені безпеки), та відповідно зареєстровані згідно закону, та мають поліс обов’язкового страхування.

Старт — фініш.

Старт производиться згідно стартовій відомості, по команді стартера, фініш ходом, після чого треба виконати вимоги знаку «STOP» до повної зупинки автомобіля. Якщо автомобіль торкнувся рєтардєрів, огороджень, маркеір,  або не зупинився перед лінією означеною знаком «STOP», за кожне порушення додается 5 секунд до результату проїзду тренувальної ділянки. При порушенні схеми проїзду тренувальної ділянки, фіксований час проходження недійсний.

        Кращім результатом визнается – кращій час любого з проїздів тренувальної ділянки, та буде дійсним тільки якщо було пройдено не менш як половина проведенних проїздів.

Розпорядок УТЗ 08.04.12.

07.00 – 09.00 – реєстрація учасників, роз’яснювальна робота з учасниками з приводу  дотримання правил УТЗ, адміністративна та медична перевірка, технічна інспекція автомобілів.

09.00 – 09.30 – ознаемлення з ділянкою.

09.30 – 15.30 – проведення тренувальних заїздів.

16.00 – підбиття підсумків УТЗ.

 БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ.

1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні, повинен бути червоний світло-повертаючий трикутник, аптечка та вогнегасники згідно технічних вимог.

2. Усі речі, які знаходяться у автомобілі, повинні бути закріплені.

3.1. Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно  повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. (097) 530-0-530, (098) 872-77-07.   Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту, вислати штурмана у зворотному напрямі, по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів (в безпечній зоні) із знаком аварійної зупинки.

        3.2.У разі відновлення робочого стану автомобіля, після зупинки на ТД (Тренувальній Ділянці), рух може бути відновлений тільки с дозволу офіційних осіб ралі.

        3.3. На ТД в жодному випадку заборонен будь який ремонт, та рух в зворотному напрямку.

         4. У разі поломки, аварії, або іншої причини, по якій автомобіль учасників не може продовжувати рух, екіпаж зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця ТД.

         5. У разі будь-якоЇ небезпеки на ТД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.

У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобов’язан продовжувати хід по ТД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину. 

У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобов’язан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором. 

Додаток №1

 Технічні вимоги до автомобілів

      1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

 - вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

 - запасним колесом домкратом та балонним ключом які мають бути міцно укріпленні.

     2. Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у  робочому стані, але рекомендується застосування ременів безпеки які складаються із двох плечових і одного поясного ременя, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані.  

     3. Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

     4.  Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу.

     5. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

     6. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

     7.  Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.