ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
28.05.2016, 14:52
«ETR» Новости | Новости ралли

Ралли «ДИНАМИК 2012″

29 апреля 2012 года состоится Этап классического Ралли «ДИНАМИК 2012″.Организатором ралли выступает ОО «Днепропетровский Областной «Спортивный Союз».

Это будет уже VII соревнование под названием «ДИНАМИК»  в котором может принять участие практически любой автолюбитель, на любом серийном легковом автомобиле. Соревнование проходит по легенде, по принципу измеряемого расстояния, с использованием скоростных слаломов. В отличии от прошлых соревнований используется абсолютно новый маршрут. С требованиями к автомобилям и участникам можно ознакомится в регламенте.

Фотогалерея Ралли «ДИНАМИК 2011 по ссылке https://etr.in.ua/3157/

В ближайшие дни будет опубликована заявка на участие, которую можно заполнить и отправить по адресу

 

 

РЕГЛАМЕНТ «Ралі «DYNAMIC-2012»

 

ЗМІСТ

ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ

ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА

ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ

ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КВ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ

ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ

ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

ГЛАВА 13. ПРИЗИ-КУБКИ

ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

 

  1.1. Громадська організація «Дніпропетровський обласний «Спортивний Союз» організовує обмежене змагання з Ралі «DYNAMIC-2012» яке відбудеться 29.04. 2012 року, на території Дніпропетровської області. Змагання проводитиметься у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, ПДР України, згідно Загальним вимогам до всіх Чемпіонатів, Трофеїв, Кубків, Викликів, Серій України та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання № ______ від «___» __________ 2011 року).

1.2. Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами та цим Регламентом. Основною метою заходу є сприяння розвитку автоспорту автомобільного спорту на території Дніпропетровської області і України, та покращення взаємовідносин міх водіями та працівниками МВС та ДАІ.

ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

ДАТА ЧАС  
Субота 31.03.12. 10:00 Відкриття прийому заявок
Субота 28.04.12. 10:00 Закінчення прийому заявок
Субота 28.04.12. 18:30-21:30 Брифінг для учасників (присутність обов’язкова)Дніпропетровськ вул. Космонавта Волкова 6, (0975300530).
19:30 – 21:30 Реєстрація учасників. Адміністративна перевірка. Технічний контроль.
  Неділя 29.04.12. 08:00 – 19:00 День змагання.
07:00 – 08:00 Реєстрація, Адміністративна перевірка іногородніх учасників.
08:00 – 08:30 Передстартовий технічний контроль:Медичний контроль.
09:30 Публікація списків допущених учасників.Урочисте відкриття змагання.
10:00 Старт першого екіпажу.
18:00 Фініш останнього екіпажу.
18:30 Публікація результатів.
19:00 Урочисте нагородження переможців.

 

ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

 

3.1. Голова: — Воронцов Роман

Члени Оргкомітету - Тіньков Михайло, Казунін Олександр. 

3.2 Адреса постійного Секретаріату:

  м. Дніпропетровськ вул. Космонавта Волкова буд. 6 ком. 11. тел. 0988727781, 0975300530.

   Еmail: [email protected] , .

Місце брифінгу вул. Космонавта Волкова, Актова зала Енергобудівельного технікуму (уточнюется).

            Офіційні дошки оголошень www.doss.in.ua  www.rally.dp.ua  www.etr.in.ua  www.drc.in.ua

3.3 Офіційні Особи:

Оф. Особа. Прізвище, Ім’я, Ліцензія N Місто
Голова КСК Пономаренко В’ячеслав 03.04.044.12 смт. Гвардійське
Спортивний комісар Ментус Олександр 03.04.041.12 Дніпропетровськ
Спортивний комісар Чехович Олена 03.04.039.12 Дніпропетровськ
Секретар КСК Маштак Максим А.51.010.12 Дніпропетровськ
Директор змагання Тіньков Михайло 02.04.038.12 Дніпропетровськ
Начальник безпеки Воронцов Роман А.04.042.12 Дніпропетровськ
Технічний комісар Терентьєв Андрій А.04.043.12 Дніпропетровськ
Головний Хронометрист Литвин Ольга А.00.000.12 Дніпропетровськ
Головний Лікар Паращенко Володимир Анастєзіолог Дніпропетровськ

 

ГЛАВА 4. опис ТРАСИ.

 

Ралі проводиться згідно ПДР України та включає трасу загальною довжиною:

Для класу «SPORT» — 250 кілометрів, з них 70% асфальтові і 30% ґрунтові дороги, та три закриті площадки для швидкісного маневрування (слаломи).

Для класу «TUR» — 200 кілометрів асфальтових доріг, та три закриті площадки для швидкісного маневрування із застосуванням заднього ходу.

Розподіл маршруту, як і контроль часу, контроль проходження, включені у контрольну карту. Маршрут розташовано у Новомосковському, Павлоградському, та Дніпропетровському районах Дніпропетровської області.

ГЛАВА 5. Допущені автомобілі

 

5.1. До участі у ралі  допускаються серійні легкові  автомобілі с закритим кузовом, що мають державну реєстрацію, відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України. 

До участі у заліку «SPORT» також допускаються серійні легкові які мають каркас безпеки збудований згідно до ст. 253 додатку “J” МСК ФІА.

5.2. Автомобілі допускаються у наступних класах:

Клас (Залік) Вимоги до автомобілів.
«TUR» Серійні легкові  автомобілі с закритим кузовом з об’емом двигуна до 4500 см3.
«SPORT»

 

5.3. Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,7, згідно ст. 252 додатку “J» МСК ФІА.

Еквівалентний рабочий об’єм дизельного двигуна без системи наддуву враховується з коефіцієнтом 0,83, обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,0, обладнаного системою безпосереднього вприску палива (типу CDTI та ін) враховується з коефіцієнтом 1,2.

5.4. На автомобілях всіх класів в рекомендованому порядку, з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама погоджуються з організатором.

5.5. Автомобілі мають стартові номери які присвоюються організатором, у порядку передбаченому  регламентом:

з 01 по 50 – залік «SPORT».

з 51 по 100 – залік «TUR». 

5.6. Організатор надає кожному екіпажу одну емблему змагання, яка повинна бути розміщена на передньому капоті автомобіля протягом усієї тривалості змагань. Емблема у жодному випадку не повинна перекривати, навіть частково, державний реєстраційний номер автомобіля під загрозою грошового штрафу у розмірі 100 грн.

5.6. На усіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, на передніх дверях виданих організатором, інші написи та реклама.

5.7. Відсутність хоча б одного стартового номеру, емблеми змагання чи обов’язкової реклами  спонсора (якщо відсутність реклами не узгоджена з організатором) тягне грошовий штраф у розмірі 100 грн.

5.8. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення.

ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА.

 

  6.1. Технічна перевірка використовується виключно з метою перевірки відповідності механічних транспортних засобів учасників, вимогам МСК ФІА та НСК ФАУ.

            6.2. Технічний комісар та технічна комісія перевіряє автомобіль для присвоєння класу, та комплектації згідно технічних вимог даного регламенту.

            6.3. Технічні вимоги до автомобілів.

1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

- вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

- запасним колесом домкратом та балонним ключем,

 які мають бути міцно укріпленні.

2. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі). Застосування шипів для легкових автомобілів заборонено.

3. Акамуляторна батарея повинна сберігати штатне місце розташування. Коли місце розташування змінене, Кріплення АКБ повинно бути у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

4. Рекомедовано мати захисні автомобільні або мото шоломи, також визнані ФИА що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі), дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А, (для класу «SPORT» в обов’язковому порядку на ділянках швидкісного маневрування). 

ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ 

7.1. До участі у Ралі «DYNAMIC-2012», допускаються володарі національних ліцензій водія категорії «Д» в тому числі «Д-К», клубних ліцензій водія категорії «К1» та учасника категорії «КК», «КІ», «НК», «НІ», виданих ФАУ та дійсних у поточному році, а також володарі міжнародних ліцензій: водія категорії «С0», «С1», та учасника «МС», «МІ», виданих ФАУ та дійсних у поточному році, які мають документи, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесених в реєстр володарів ліцензій ФАУ.

7.2. Заявку у заповненому виді, переслати не пізніше 10.00 28.04.2012 року, на адресу [email protected].  або .

7.3. Водії беруть участь у Ралі «DYNAMIC-2012» у індивідуальному заліку.

7.4. Під час керування, всі обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

7.5. Під час змагань суворо заборонено пілоту та штурману мінятися місцями під загрозою виключення, за винятком форс-мажорних обставин.

7.6. Екіпаж складається з 2-х осіб: пілота та штурмана. Заборонено знаходження у машині сторонніх осіб.

7.8. При наявності менш ніж 30 екіпажів, етап може бути відмінено організатором, про це заявлені екіпажі попереджаються не пізніше як за дві доби до старту змагання.   

 

ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ

 

8.1. Учасники змагань вносять заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту. Заявочні внески перераховуються на р/р у вигляді, який встановлює Організатор.

8.2. Розмір внеску за екіпаж:

Для класу «TUR» —  (з обов’язковою рекламою організатора) – 200 грн.

Для класу «SPORT» -  (з обов’язковою рекламою організатора) – 250 грн.

- за екіпаж (без обов’язкової реклами організатора) — не більше подвійного внеску.

- екіпаж з інших міст (за винятком Підгороднього, Новомосковська, Дніпродзержинська та Синельниково) вносить 50% розміру стартового внеску (з обов’язковою рекламою організатора).

 

ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КВ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ.

 

9.1 Пункти контролю складаються з:

  Пункт контролю часу (КЧ) – суддівський пункт на трасі, позначений відповідними знаками й вказаний у Дорожній книзі, перед КЧ можна відстоятися за 20 м до суддівської машини;

  Пункт контролю проходження (КП) у Дорожній книзі не вказаний, але позначений на трасі. Екіпажі отримують відмітку про факт проходження.

  Раптовий пункт контролю часу (РПКЧ) – у Дорожній книзі не відмічений, але позначений на трасі. У зоні прямої видимості суддів заборонена зупинка, а також, різке зниження швидкості;

  Пеналізується випередження розкладу на РПКЧ понад пільгу. Пільга являє собою 10% від часу руху від попереднього КЧ.

Час руху від попереднього КЧ (за розкладом)    

Пільга (час, за який пеналізація за випередження на начисляється)

1 хв. – 10 хв.      1 хв.

11 хв. – 20 хв.     2 хв.

21 хв. – 30 хв.     3 хв.

Запізнення на РПК не пеналізується.

9.2.1 Контрольні пости позначені відповідними знаками на суддівських автомобілях. Знаки будуть пред’явлені учасникам на реєстрації.

9.2.2 За 20 метрів від пункту КЧ починається зона контролю, який буде позначений знаком.

9.2.3. Суворо забороняється перед зоною КЧ ставати у 2 ряди, аж до виключення зі змагання рішенням організаторів.

9.2.4. Контрольні пости починають функціонувати за 20 хвилин до ідеального часу  проходження першого екіпажа.

9.2.5. Контрольні пости закінчують роботу через 20 хвилин після ідеального  часу  останнього автомобіля, збільшеного на запізнення, яке потягне за собою  виключення,  за  винятком  інших рішень організаторів.

9.2.6. Екіпажі  зобов’язані, під загрозою виключення організатором зі змагань, дотримуватися інструкцій Начальника кожного контрольного посту.

9.2.7 Розпізнавальними знаками Спортивних Комісарів і Начальників постів будуть жовті або помаранчеві жилети та беджі.

9.3. У якості додаткових змагань використовуються ділянки зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ).

9.4. Змагання зі швидкісного маневрування або слалому проводяться на майданчиках, спеціально закритих для загального користування.

9.5. Порядок проходження змагань зі швидкісного маневрування та слалому вказується у додаткових схемах. На ділянках зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ), можуть застосовуватися ретардери. 

9.6. Під час руху, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки та рухатися із включеними фарами ближнього світла або протитуманних фар. За невиконання вимог цього пункту – штраф 100 очок.

9.7. Якщо траса додаткових змагань швидкісне маневрування або слалом позначена маркерами у вигляді конусів, стрічок та покришок, то кожен дотик до маркера, зафіксований суддями факту,  пеналізується  додаванням  до  часу  екіпажа  6 секунд  за  кожен  дотик.  Екіпаж,  який  порушив порядок проходження спеціальної ділянки, або зробив більш ніж три дотики до маркерів отримує подвійний кращий час, виражений у секундах.

9.8. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. 

9.9. Хронометраж буде здійснюватися на лінії фінішу за допомогою  хронометра з точністю вимірювання до 0,1 секунди. Хронометраж зупиняється при перетинанні стоп-лінії переднім бампером автомобіля.

9.10. Час, витрачений екіпажами у кожній спеціальній ділянці, виражений у секундах, є кількістю очок, набраною екіпажем на даній спецділянці.

9.11. Переможцем ралі визнається той екіпаж, який набрав найменшу кількість очок.

9.12. Порядок старту екіпажів оголошується за півгодини до старту першого екіпажу у стартовій відомості.

9.13. Будь-які виправлення чи зміни, внесені в контрольну карту та не затвердженні відповідальною особою тягнуть за собою виключення із змагання.

 

ГЛАВА 10. страхування 

 

10.1. Всі водії, що керують автомобілями, повинні мати страховий поліс відповідальності перед третіми особами, який є дійсним під час проведення змагань до їх офіційного закінчення. Заявочний внесок не містить в собі оплату страхових полісів.

10.2. Організатор не несе відповідальності за збитки та шкоду, як по відношенню до водіїв та їх майна, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну під час проведення змагань.

10.3. У випадку аварії, водії виконують дії відповідно до ПДР та відмовляються від претензій до Організатора.

 

ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

 

11.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного кодексу (ст. 171 МСК ФАУ)

11.2. Будь – який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання разом із сумою в 50% стартового внеску (застава). Заставу не буде повернено, якщо протест виявиться необґрунтованим.

11.3. Учасники можуть подавати апеляцію у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК.

11.4. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК).

11.5. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК.

11.6. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

 

ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ

 

12.1 Штрафи нараховуються тількі у очках (кожна хвилина 60 очок).

12.1.1. В контрольній карті запис робити мають право тільки судді.

12.2 Втрата контрольної карти або наявність у ній виправлень ведуть до виключенню з ралі. Відміткою на КЧ вважається подача автомобіля та контрольної карти судді на КЧ.

12.3 Екіпаж виключається з ралі:

- запізнення на КЧ на 60 та більше хвилин;

- запізнення загальне на трасі 60 хвилин.

 

ГЛАВА 13. ПРИЗИ-КУБКИ

13.1. Перелік призів і кубків буде оголошено перед стартом.

13.2. Вручення нагород відбудеться згідно Програми змагань.