16 июня 2012 года будет проведена Открытая тренировка №2 «БОЧКА 2012″, на всем известной площадке автодрома «МИГ» в районе села «Братское».
ПРИГЛАШАЕМ принять участие ЭКИПАЖИ, желающие повысить свое водительское мастерство, и слаженность действий при использовании Стенограммы.
Хотим обратить внимание, что в отличии от предыдущих мероприятий вместо схемы проезда по СУ, будет выдаваться стенограмма которую необходимо прочитать и дополнить, во время ознакомительного проезда. Всем экипажам рекомендуется просмотреть видео-уроки Васина и Щукина «Стенограмма Ралли», которые можно найти на нашем форуме в разделе «АЗБУКА Автоспорта» по ссылке https://forum.etr.in.ua/viewforum.php?f=14&sid=d977ae5f84a21b4e38706dc5a90c1eb0.
Во время проездов по СУ, контроль времени экипажей производится с использованием контрольной карты. В начале тренировки планируется провести небольшой семинар, на тему «Робота єкипажа со стенограммой» которую проведут компетентные специалисты. Подробнее можно узнать, прочитав программу тренировки, и при необходимости проконсультироваться по телефону 0975300530. Участникам показавшим лучшие результаты в двух зачетах (передний и задний привод) – традиционный приз ПИВО. Заявки принимаются заблаговременно в телефонном режиме 0975300530, на форуме, или на E-mail:.
Розпорядок «ВТ» 16.06.12.р.
07.00 – 08.30 – реєстрація учасників, роз’яснювальна робота з учасниками з приводу дотримання правил УТЗ, адміністративна та медична перевірка, технічна інспекція автомобілів.
08.30 – 09.30 – Видача стенограми першої тренувальної ділянки, Семінар «Робота екіпажу по стенограмі».
09.30 – 10.30 – ознайомлення з першою ділянкою.
10.30 – 12.30 – проведення двох тренувальних заїздів першої ділянки.
12.30 – 13.30 – Видача стенограми другої тренувальної ділянки, та ознайомлення з ділянкою.
13.30 – 16.30 – проведення трех тренувальних заїздів другої ділянки.
17.00 – підбиття підсумків ВТ.
Приглашаем всех членов судейской команды «ДОСС», прослушать семинар на тему «Знание НСК. Работа постов — Старта, Финиша, КВ, КП и КС», и отработать свои навыки на тренировке. Желающие повысить свой профессиональный уровень, просьба сообщить заранее по тел. 0975300530.
Програма Відкритого тренування «Бочка 2012»
Дніпропетровської область «Автодром МІГ».
Організатором «ВТ» - виступає Громадська організація «Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз». 49127 м. Дніпропетровськ вул. Космонавта Волкова буд.6 кім.11, тел.097-530-0-530, E-mail:
Дата проведення: 16.06. 2012 року
Офіційні особи «ВТ», які діятимуть згідно НСК «ФАУ», та дотримуватимуться всіх заходів безпеки, є відповідальними за організацію, безпеку на дистанції, за технічну перевірку, хронометраж – Тіньков Михайло, Казунін Олександр, Ментус Олександр.
Мета тренування:
Проведення тренувальних заїздів на закритій ділянці з застосуванням стенограми, спрямовано для відпрацювання навичок швидкісного маневрування на асфальті, відпрацювання злагодженості екіпажу, та вдосконалення навичок керуванням автомобілем. Під час тренувального збору учасники можуть дізнатися об`єктивний рівень своїх можливостей у керуванні авто, простежити за динамікою розвитку навичок інших учасників та обмінятися досвідом з ними. Зокрема, під час проведення даного заходу, судді різних категорій «ФАУ», матимуть змогу відпрацювати та покращити свої знання, навички та вміння з хронометражу, та забезпечення змагань з ралі в цілому.
Тренування проводиться, для серійних автомобілів с закритим кузовом, та моно приводом, без залікових груп.
Траса змагань, закрита площадка дистанція тренування 3000 метрів, 5 проїздів, по двом різним стенограмам.
Умови «ВТ»:
До участі допускаються фізичні особи, що мають водійські права відповідної категорії, та е членами ГО «ДО «СС» або «ФАУ».
Кількість екіпажів не більш 30, які в обов’язковому порядку мають стояти з двох осіб, пілота та штурмана.
Реєстрація учасників проводиться за заявками (які треба подати заздалегідь по тел. 0975300530), стартова відомість складається в день ВТ на місці.
Кожен екіпаж, сплачує благочинний внесок на розвиток автомобільного спорту, у розмірі 150 гривень.
На адміністративній перевірці, проводиться медичний та технічний контроль, відаються стартові номери.
Всі учасники обов’язково дотримуються ПДР.
Технічна перевірка. Медичний контроль.
Технічний комісар проводить перевірку згідно норм технічного додатку №1. Обов’язковою умовою є наявність шоломів.
Транспортні засоби учасників мають бути оснащені всім необхідним згідно чинного законодавства України (аптечка, вогнегасник, ремені безпеки), та відповідно зареєстровані згідно закону, та мають поліс обов’язкового страхування.
Медичний контроль проводиться лікарем належної кваліфікації, на адміністративній перевірці.
Старт. Фініш. Контроль часу. Штрафи.
Старт производиться згідно стартовій відомості, по команді стартера, фініш ходом, після чого треба виконати вимоги знаку «STOP» до повної зупинки автомобіля. Якщо автомобіль збив рєтардєри, огородженя, маркери, або не зупинився перед лінією означеною знаком «STOP», за кожне порушення додается 5 секунд до результату проїзду тренувальної ділянки.
Відкрите тренування проводиться з застосуванням контрольних карт, та відміткою на належних постах.
Для підрахунку результатів, час проїзду всіх п’яти тренувальних ділянок сумуються.
При порушенні схеми проїзду тренувальної ділянки, зараховується найгірший час проїзду цієї ділянки серед усіх екіпажів плюс 5 секунд.
Порушення у зонах контролю (Старт, Фініш, КВ):
- невиконання правил безпеки,
- запізнення на старт,
- рух заднім ходом,
- втручанні у роботу судейських постів.
пеналізуються 5 секундами штрафу до часу даного проїзду тренувальної ділянки.
Розпорядок «ВТ» 16.06.12.р.
07.00 – 08.30 – реєстрація учасників, роз’яснювальна робота з учасниками з приводу дотримання правил УТЗ, адміністративна та медична перевірка, технічна інспекція автомобілів.
08.30 – 09.30 – Видача стенограми першої тренувальної ділянки, Семінар «Робота екіпажу по стенограмі».
09.30 – 10.30 – ознайомлення з першою ділянкою.
10.30 – 12.30 – проведення двох тренувальних заїздів першої ділянки.
12.30 – 13.30 – Видача стенограми другої тренувальної ділянки, та ознайомлення з ділянкою.
13.30 – 16.30 – проведення трех тренувальних заїздів другої ділянки.
17.00 – підбиття підсумків ВТ.
БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ.
1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні, повинен бути червоний світло-повертаючий трикутник, аптечка та вогнегасники згідно технічних вимог.
2. Усі речі, які знаходяться у автомобілі, повинні бути закріплені.
3.1. Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. (097) 530-0-530, (098) 872-77-07. Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту, вислати штурмана у зворотному напрямі, по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів (в безпечній зоні) із знаком аварійної зупинки.
3.2.У разі відновлення робочого стану автомобіля, після зупинки на ТД (Тренувальній Ділянці), рух може бути відновлений тільки с дозволу офіційних осіб тренування.
3.3. На ТД в жодному випадку заборонен будь який ремонт, та рух в зворотному напрямку.
4. У разі поломки, аварії, або іншої причини, по якій автомобіль учасників не може продовжувати рух, екіпаж зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця ТД.
5. У разі будь-якоЇ небезпеки на ТД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.
У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобов’язан продовжувати хід по ТД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину.
У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобов’язан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором.
Додаток №1
Технічні вимоги до автомобілів
1. Автомобіль повинен бути укомплектований:
- знаком аварійної зупинки,
- медичною аптечкою,
- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,
- вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,
- запасним колесом домкратом та балонним ключом, які мають бути міцно укріпленні.
2. Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у робочому стані, але рекомендується застосування ременів безпеки які складаються із двох плечових і одного поясного ременя, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані.
3. Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.
4. Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу.
5. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.
6. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).
7. Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.
Додаток №2.
Ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.
5.8.3) Акумулятор: (якщо змінено штатне місце розташування)
Марка і ємність акумулятора (ів) вільні.
Кожний акумулятор повинен бути надійно закріплений і закритий щоб уникнути короткого замикання або витоків.
Кількість акумуляторів, установлених виготовлювачем, повинне бути збережене.
Якщо акумулятор, перенесений з вихідного місця, то його кріплення до кузова повинне бути виконане за допомогою металевого піддона й двох металевих скоб з ізолюючим покриттям, що кріпляться до днища болтами й гайками.
Для цих кріплень, повинні використовуватися болти, діаметром не менш 10 мм, з підсилювальними пластинами під кожним болтом, товщиною не менш 3 мм і площею поверхні не менш 20 см2, розташованими зі зворотної сторони кузовної панелі.
Акумулятор утримуючий рідкий електроліт повинен бути закритий пластмасовим коробом, непроникним для рідини, закріпленим незалежно від акумулятора.
Розташування акумулятора вільне, але при розташуванні в салоні, він повинен бути встановлений тільки за передніми сидіннями. У цьому випадку, і за умови, що акумулятор містить рідкий електроліт, захисний короб повинен мати вентиляційні отвори з виходом поза кабіною (див. малюнки 255-10 і 255-11).
Якщо акумулятор, розташований у кабіні — суха батарея, то він повинен бути повністю ізольований діелектричним кожухом.