ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
12.04.2016, 09:36
«ETR» Новости | Мировой Автоспорт

Открытая Тренировка «СИЧЕСЛАВ»

01

26 октября 2014 года на всем известной трассе в районе села Братское, будет проведена Открытая Тренировка «СИЧЕСЛАВ»

02

С 14.10.14 открыта регистрация участников, заявки можно отправить на почту   либо звонить по телефону 0975300530.

Програма

Відкритого тренування

«СІЧЕСЛАВ»

Дніпропетровської область.

«Автодром МІГ».

(48°21’3.88″С, 35° 4’29.72″В.)

 

Організатором Відкритого Тренування «СІЧЕСЛАВ» —  виступає Громадська організація «Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз».

49127 м. Дніпропетровськ пров. Фабріціуса буд.7.

тел.097-530-0-530

E-mail:

 

Дата проведення: 26.10. 2014 року

         Офіційні особи ВТ, дотримуватимуться всіх заходів безпеки згідно законів України. Відповідальними за організацію, безпеку на дистанції, за технічну перевірку, хронометраж – Тіньков Михайло, Терентьев Андрій, Ментус Олександр. 

 

Мета тренування:

         Проведення тренувальних заїздів на закритій ділянці, спрямовано для відпрацювання навичок швидкісного маневрування на асфальті, вдосконалення керуванням автомобілем. Під час тренувального збору учасники можуть дізнатися об`єктивний рівень своїх можливостей у керуванні авто, простежити за динамікою розвитку навичок  інших учасників та обмінятися досвідом з ними. Зокрема, під час проведення даного заходу, судді по автоспорту різних категорій, матимуть змогу відпрацювати та покращити свої знання, навички та вміння з хронометражу, та забезпечення змагань  з ралі в цілому.

         Тренування проводиться, для серійних легкових автомобілів с закритим кузовом без залікових груп.

         Траса змагань, закрита площадка дистанція тренування 3000 метрів, 5 проїздів, по одій схемі (Додаток №3), можливе застосування заднего ходу.

 

Умови УТЗ:

         До участі допускаються фізичні особи, що мають водійське посвідчення відповідної категорії.

         Кількість екіпажів не більш 30, екіпаж стоїть з двох осіб.

Можлива реєстрація на одному автомобілі двох екіпажів.

         Реєстрація учасників проводиться за заявками (які треба подати заздалегідь по тел. 0975300530), стартова відомість складається в день УТЗ на місці.

         Кожен екіпаж, сплачує благочинний внесок у розмірі 150 гривень, частину якого буде перераховано Батальйону «СІЧЕСЛАВ».

         На адміністративній перевірці, проводиться медичний та технічний контроль, відаються стартові номери.

Всі учасники обов’язково дотримуються ПДР.

 

Технічна перевірка.

Технічний комісар проводить перевірку згідно норм технічного Додатку №1. Обов’язковою умовою є наявність шоломів.

         Транспортні засоби учасників мають бути оснащені всім необхідним згідно чинного законодавства України (аптечка, вогнегасник, ремені безпеки), та відповідно зареєстровані згідно закону, та мають поліс обов’язкового страхування.

Старт — фініш.

Старт производиться згідно стартовій відомості, по команді стартера с застосуванням стартового хронометричного комплексу, фініш ходом, після чого треба виконати вимоги знаку «STOP» до повної зупинки автомобіля. Якщо автомобіль торкнувся рєтардєрів, огороджень, маркеір, або не зупинився перед лінією означеною знаком «STOP», за кожне порушення додается 5 секунд до результату проїзду тренувальної ділянки. При порушенні схеми проїзду тренувальної ділянки, фіксований час проходження недійсний.

Траса змагань буде позначена відповідними знаками згідно додатку №4, та забезпечена електронною системою хронометрування.

         Кращім результатом визнается – кращій час любого з проїздів тренувальної ділянки, та буде дійсним тільки якщо екіпажем було пройдено не менш як 3 проїзда.

Розпорядок ВТ 26.10. 2014р.

08.00 – 09.30 – реєстрація учасників, роз’яснювальна робота з учасниками з приводу  дотримання правил УТЗ, адміністративна та медична перевірка, технічна інспекція автомобілів.

09.30 – 10.30 – ознаемлення з ділянкою.

10.30 – 15.30 – проведення тренувальних заїздів.

16.00 – підбиття підсумків УТЗ.

 

БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ.

1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні, повинен бути червоний світло-повертаючий трикутник, аптечка та вогнегасники згідно технічних вимог.

2. Усі речі, які знаходяться у автомобілі, повинні бути закріплені.

3.1. Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно  повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. (067) 5621229, (050) 9516958,  (097) 530-0-530,   Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту, вислати штурмана у зворотному напрямі, по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів (в безпечній зоні) із знаком аварійної зупинки.

 3.2.У разі відновлення робочого стану автомобіля, після зупинки на ТД (Тренувальній Ділянці), рух може бути відновлений тільки с дозволу офіційних осіб ВТ.

3.3. На ТД в жодному випадку заборонен будь який ремонт, та рух в зворотному напрямку.

4. У разі поломки, аварії, або іншої причини, по якій автомобіль учасників не може продовжувати рух, екіпаж зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця ТД.

5. У разі будь-якоЇ небезпеки на ТД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.

У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобов’язан продовжувати хід по ТД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину. 

У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобов’язан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором.  

Додаток №1

Технічні вимоги до автомобілів

 

      1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

- вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

- запасним колесом домкратом та балонним ключом,

   які мають бути міцно укріпленні.

     2. Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у  робочому стані, але рекомендується застосування ременів безпеки які складаються із двох плечових і одного поясного ременя, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані.  

     3. Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

     4.  Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу.

     5. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

     6. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

     7.  Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

 

Схема СУ Сичеслав. 

03

Схема проезда до ОТ Сичеслав. 

04

05

06

07

08

10

Организатор.