ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
20.12.2011, 10:18

Общий регламент «Ралли ETR» сезон 2012 года

«Кубок Екатеринослава-2012» 

Регіональна серія ралі 

(Загальний регламент)

            Змагання, Регіональна серія ралі «ETR» «Кубок Екатеринослава – 2012» проводить громадська організація Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз», при підтримці Обласний  Федерації технічних та прикладних видів спорту, ТСО України у Дніпропетровський Області, Обласної Федерації Технічних та прикладних видів спорту, та автоклубу «ETR» Racing.

Зміст 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2. ДОДАТКОВИЙ РЕГЛАМЕНТ

3. УЧАСНИКИ

4. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ

5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

6. СТРАХУВАННЯ

7. ЗМІНИ РЕГЛАМЕНТУ – ДОПОВНЕННЯ

8. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ

9. ЕКІПАЖІ

10. ПОРЯДОК СТАРТУ-ЕМБЛЕМИ-НОМЕРИ

11. КОНТРОЛЬНА КАРТА

12. РУХ, РЕМОНТНІ РОБОТИ, СЕРВІС

13. РЕКЛАМА

14. СТАРТ. ЛЕГЕНДА

15. КОНТРОЛІ – ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

16. КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ ПОСТІВ КОНТРОЛЮ ЧАСУ

17. швидкісні ДІЛЯНКИ (ШД)

18. ПЕРЕВІРКИ ПЕРЕД СТАРТОМ І ПІД ЧАС ЗМАГАННЯ

19. ТРАСИ

20. БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ

21. таблиця пеналізації КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧКІВ. РОЗПОДІЛ МІСЦЬ

22. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ

23. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

24. Контроль перегрупування

25. Закритий парк

26. Остаточний контроль

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Даний Регламент є керівним документом для всіх змагань, включених у залік «Кубок Екатерінослава – 2012» (далі «КЕ»). Всі змагання організуються і проводяться у відповідності з МСК ФІА, НСК, Загальними вимогами до всіх Чемпіонатів, Кубків, Трофеїв (Серій) України та змагань, включених у їх залік», іншими регламентуючими документами ФІА щодо автомобільного спорту, даним Регламентом, Додатковим регламентом і Програмою кожного змагання, які видаються Організатором змагання.

 У випадку розбіжностей положень Додаткового регламенту з цим Регламентом та Стандартним Регламентом змагання, включеного у залік «КЕ» діє положення цього Регламенту та Стандартного Регламенту.

1.2. Кожне змагання, включене у залік «КЕ» проводиться в абсолютному заліку, та у класах згідно п.5.2. цього Регламенту.

1.3. Регіональна серія ралі «ETR» «КЕ» може мати любий вид покриття, з кількістю екіпажів  не більше як 50, складається щонайменше з трех змагань, останнє з яких має статус Фіналу «Кубок Екатерінослава – 2011». Дата і місце проведення змагань публікуються у Календарному плані автомобільних змагань Дніпропетровській області та України. Функції Оргкомітету за дорученням Обласної Федерації Технічних та прикладних видів спорту, виконує Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз», (далі ГО «ДО «СС») (e-mail: .ua).

1.3.1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова: Бойко Олег

Члени Оргкомітету: – Тіньков Михайло

- Пономаренко В’ячеслав

- Літвіненко Наталля

- Радуль Дмитрий

Адреса постійного Секретаріату: «КЕ» ГО «Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз»

- місто  Дніпропетровськ , вул. Космонавта Волкова будинок 6 кімната 11.

тел.097-530-0-530. Email:

 

2. ДОДАТКОВИЙ РЕГЛАМЕНТ

 

2.1. Кожне змагання проводяться при наявності Додаткового регламенту змагання, виданого Організатором і затвердженого Обласною Федерацією Технічних та прикладних видів спорту, за поданням Оргкомітету ГО «ДО «СС» не пізніше, ніж за місяць до початку змагання.

2.2. Додатковий регламент видається Організатором у відповідності з МСК ФІА, НСК, іншими регламентуючими документами, переліченими у п.1.1. цього Регламенту і повинен посилатися на відповідність МСК ФІА, НСК і цьому Регламенту.

Додатковий регламент повинен відповідати Стандартному Регламенту змагання, включеного у залік «КЕ»  та узгоджується Оргкомітетом ГО «ДО «СС».

 

3. УЧАСНИКИ

 

3.1. До участі у «КЕ»  допускаються пілоти та штурмани що мають водійське посвідчення, здали іспит, е членами ГО «ДО «СС», та пройшли медичний контроль.

Особи, які не мають водійського посвідчення допускаються до участі у змаганні без права керування автомобілем, на загальних умовах, але повинні бути віком понад 16 років.

3.2. Водії, можуть брати участь у «КЕ» у індивідуальному заліку (абсолютний залік,  залік у класі) та входити до складу команд у заліку команд.

3.3.1.Водій, заявлений у індивідуальному заліку, може бути заявлений одночасно за одну команду;

3.3.2.Право заявити команду, мають тільки юридичної особи відповідного клубу чи організації.

3.3.3.У одному змаганні, включеному у залік «КЕ», кількість команд не обмежена.

3.4. До участі у змаганні допускаються команди які мають обов`язкові документи та які складаються під час всього «КЕ» з довільної кількості водіїв, але з наступними кількісними обмеженнями у складі в одному змаганні: не менше 2 та не більше 5 екіпажів у будь-яких класах.

3.5. Під час керування і коли учасник – особа юридична, чи коли він не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

3.6 Всі набрані очки, зараховуються в залік першого пілота.    

4. ПОДАННЯ ЗАЯВОК НА УЧАСТЬ У ЗМАГАННЯХ

 

4.1. Після затвердження у встановленому порядку Додаткового регламенту Організатор змагання публікує вказану інформацію на сайті ГО «ДО «СС» www.doss.in.ua та на офіційному сайті  «ETR» Racing  www.etr.in.ua.

4.2. Форму заявки, заповнену друкованими літерами, учасник висилає Організатору у порядку, встановленому у Додатковому регламенті, при виконанні таких умов:

4.2.1. Попередня заявка повинна бути подана не пізніше ніж за 5 діб до початку змагань.

4.2.2. Останній строк прийому заявок встановлюється не пізніше ніж за 48 годин до початку змагань.

4.2.3. У виняткових випадках дозволяється подання заявки не пізніше ніж за 24 години до початку змагань (за рішенням оргкомітету).

4.2.4. При реєстрації участь підтверджується офіційною формою.

4.2.5. Заявки заліку «Спорт», мають право першого включення у списки заявлених учасників.

4.3. Форма заявки заповнюється друкованими літерами. Заявка, що не вміщує повної інформації або має неточні відомості, особливо по даним автомобіля, відхиляється.

4.3.1. Командні заявки затвердженої форми подаються при реєстрації з числа водіїв, попередньо заявлених згідно п.4.2. та повинні включати в себе: назву і дату змагання, відомості про водіїв: прізвище, ім’я, номер клубний карти  ГО «ДО «СС», клас та державний номер автомобіля, прізвище, ім’я та підписи учасника і всіх водіїв.

4.4. Організатор має право відмовити у прийомі заявки без вказування причин (ст. 74 НСК), однак Організатор не має права відмовити у прийомі заявки екіпажу, у складі якого є водій, що має очки у «КЕ»  поточного року.

4.5. Присвоєння ідентифікаційних (стартових) номерів здійснюється Оргкомітетом  ГО «ДО «СС» перед першою участю першого водія у етапах «КЕ».

Стартові номери не змінюються протягом всіх етапів «КЕ» .

4.6. Повні списки заявлених учасників зі стартовими номерами у відповідності з п.10.1. повинні публікуватися Організатором не пізніше, ніж за 1 годину до початку змагання.

4.7. Фактом подання заявки учасник і водій підтверджують знання МСК ФІА, НСК, цього та Додаткового регламентів, приймають встановлені умови без обмежень, зобов’язуються виконувати всі правила і вимоги МСК ФІА, НСК, офіційних осіб змагання та Організатора.

4.8. Забороняється допуск до участі у змаганні, екіпажів які не пройшли адміністративної перевірки, медичного контролю, технічної перевірки, не здали іспит за вимогою ГО «ДО «СС», а також якщо вони не подали заявки згідно п.4.2.

4.9. Учасники змагань вносять заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту згідно порядку, який встановлюється Додатковим регламентом змагання.

4.9.1 При поданні заявки на участь у змаганні, або здійсненні внеску менше, ніж за 24 годин до старту змагання, сума внеску збільшуеться:

 -на першому етапі 50%.

 -на інших  етапах 100%.

4.10. Розмір добровільного внеску, затвержуется додатковим регламентом для кожного етапу окремо:

- за екіпаж у заліку – з обов’язковою рекламою організатора.

- за екіпаж – без обов’язкової реклами організатора (не більше подвійного внеску).

- за екіпаж у командному заліку.

5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ

 

         5.1 До участі у Кубку допускаються Серійні легкові автомобілі з закритим кузовом, що мають державну реєстрацію, відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України, діючий поліс обвьязкового страхування, та діючий талон ДТО (Державного технічного огляду), мають спортивний технічний паспорт ГО «ДО «СС». Дозволяється застосування деталей і вузлів, а також зміни конструкції лише при наявності сертифікації, або схвалення виробником.

            – діаметр циліндру и хід поршня оригінальні, будь які втручання заборонені.

            – система випуску, впуску, охолодження та її елементів, запалення, живлення-вільні.

            - корпус и привід КПП, ,напіввісі, вали, шарніри і приводи-стандартні.

            – гальма та кермове управління-стандартні (гальма повинні зберігати оригінальні точки встановлення.)

            – елементи підвіски, амортизатори, стабілізатори поперечної стійкості стандартні, та повинні зберігати оригінальні точки їх встановлення.

         – дозволяется встановлення додаткових стабілізаторів поперечної стійкості.

5.1.1  До участі у заліку «ETR»  допускаються серійні легкові  автомобілі ще не мають каркаса безпеки, та відповідають вимогам Технічного Регламенту «ETR». 

5.1.2 До участі у заліку «Спорт»  допускаються серійні легкові  автомобілі, ще мають каркас безпеки збудований згідно до ст. 253 додатку “J” МСК ФІА, та відповідають додатковим технічним вимогам заліку «Спорт».

5.2. Автомобілі допускаються у абсолютному заліку та у наступних класах:

Залік «ETR»
Клас об’єм двигуна
«Таврія» Автомобілі серій ЗАЗ: 965, 966, 968, 1102, 1103, 1105, та їх модифікацій, до 1300 см3. з моно приводом.
«Класіка» до 2500 см3. з класичним моно приводом.
А7 до 2000 см3. з моно приводом.
Абсолютний залік «ETR» до 3500 см3. з любим типом привода.
Залік «Спорт»
P7 до 2000 см3. з моно приводом.
Абсолютний залік «Спорт»  до 3500 см3. з любим типом привода.

            5.2.1. Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву

враховується з коефіцієнтом 1,7, згідно ст. 252 додатку «J» МСК ФІА.

            5.2.2. Еквівалентний робочий об’єм дизельного двигуна без системи наддуву враховується з

коефіцієнтом 0,83, обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,0, обладнаного

системою безпосереднього вприску палива типу CDTI та ін. враховується з коефіцієнтом 1,2.

   5.3. На автомобілях  класів заліку «Спорт» в обов’язковому порядку (заліку «ETR» у рекомендованому) з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту не менше 40 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах. Інші написи і реклама погоджуються з організатором.

 

Технічний Регламент ралі «Кубок Екатеринослава-2012».

 

  Технічна перевірка використовується виключно з метою перевірки відповідності конкретних механічних транспортних засобів вимогам ФІА та НСК.

            Технічний комісар та технічна комісія «ETR» перевіряє автомобіль один раз на рік для присвоєння класу, та видае «Технічний паспорт» ГО «ДО «СС» (у рекомендованому порядку) який діе два роки, а також проводить технічну перевірку перед кожним етапом.

«Технічний паспорт» ГО «ДО «СС» може видаватися, на підставі «Технічного паспорта» виданого Автомобільною Федерацією України  (якщо він буде дійсним ще два роки).

Технічні вимоги до автомобілів для заліку «ETR».

 

      1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

      - вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

            - запасним колесом домкратом та балонним ключом,

           які мають бути міцно укріпленні.

            2. Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у робочому стані, але рекомендується застосування ременів безпеки які складаються із двох плечових і одного поясного ременя, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані .

      3. Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

      4.  Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу.

      5. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

      6. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

      7.  Дозволяється застосування тільки серійних шипів для легкових автомобілів. Заборонено використання шипів в період з 1 квітня по 1 листопада.

      9.  Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

      10. Повинні бути бризговики згідно до ст. 252 ст. 7.7, додатку “J” МСК ФІА.

 

Технічні вимоги до автомобілів заліку «Спорт»

 

1. Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

- запасним колесом домкратом та балонним ключом,

які мають бути міцно укріпленні.

2. Автомобілі повинні мати наступне обов’язкове обладнання у відповідності до вимог ст. 253 додатку “J” МСК ФІА, а саме:  

ст. 3 п.4 (вентиляція паливного відсіку),

ст. 5 (додаткові кріплення),

ст. 6 п.1,2,3 (паси безпеки),

ст. 7 (засоби пожежогасіння), дозволяється використання вогнегасників з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії.

ст. 8 (каркас безпеки),

ст. 9 (оглядовість с заду),

ст. 10 (буксирувальні провушини),

ст. 13 (головний вимикач електрообладнання).

3. Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

4. Повинні бути бризговики згідно до ст. 252 ст. 7.7, додатку “J” МСК ФІА.

5. Обов’язкові захисні автомобільні шоломи визнані ФИА, що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі), дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

   6. Використання шин вільне. Дозволяється застосування тільки серійних шипів для легкових автомобілів. Заборонено використання шипів в період з 1 квітня по 1 листопада.

6. СТРАХУВАННЯ

6.1. Всі учасники та водії повинні мати страховий поліс від нещасних випадків на суму еквівалентну не менше 20000 грн.

6.2. Всі водії, що керують автомобілями, повинні мати страховий поліс відповідальності перед третіми особами, який є дійсним під час проведення змагань до їх офіційного закінчення.          Заявочний внесок не містить в собі оплату страхових полісів.

6.3. Організатор не несе відповідальності за збитки та шкоду, як по відношенню до водіїв та їх майна, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну під час проведення змагань.

6.4. У випадку аварії, водії виконують дії відповідно до ПДР та відмовляються від претензій до Організатора.

6.5. Організатор забезпечує страхування екіпажу перед третіми особами з лімітом відповідальності 250 000 грн.

7. ЗМІНИ РЕГЛАМЕНТУ – ДОПОВНЕННЯ

 

7.1.Зміни та доповнення до Положень даного Регламенту вносяться відповідно до ст. ст. 66, 141 НСК.

7.2. Всі зміни та доповнення оголошуються через бюлетені, що датовані та пронумеровані, як складова частина даного Регламенту.

7.3. Вищевказані бюлетені розміщуються у Секретаріаті, на офіційній дошці оголошень змагання.

Одночасно, у терміновому порядку, вони доводяться безпосередньо до учасників, які повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком, фізичної неможливості під час проходження змагання.

8. ЗАСТОСУВАННЯ І ТЛУМАЧЕННЯ РЕГЛАМЕНТУ

8.1. Директор змагань застосовує даний Регламент і його положення під час проходження змагання. Однак, він повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він прийме, застосовуючи загальну чи індивідуальну регламентацію змагань.

8.2. Усі протести по рішенням Директора змагань передаються для вивчення до Колегії Спортивних Комісарів.

8.3. Усі непередбачені випадки вивчаються Колегією Спортивних Комісарів, яка має виключне право приймати рішення.

8.4. При вирішенні спірних питань використовується тільки український текст даного Регламенту.

8.5. Будь яка неправильна, оманлива чи неспортивна дія, здійснена учасником або членом екіпажу, буде осуджена Колегією Спортивних комісарів, яка оголосить будь яке можливе покарання, аж до виключенні.

9. ЕКІПАЖІ

 

9.1. Старт дозволятися екіпажам у складі двох членів, що вказуються як перший водій та другий водій (штурман).

9.2. Обидва члени екіпажу, можуть керувати автомобілем під час змагання, але залікові очки та відповідальність залишается на першому пілоті. 

9.3. Якщо один член екіпажу вибуває з змагань або стороння особа (що не є членом екіпажу) допускається на борт автомобіля (за винятком випадку транспортування пораненого), екіпаж буде виключено з змагання.

9.4. Спеціальний лист, який розглядається як “ідентифікаційна карта”, на якому прикріплені недавні індивідуальні фотографії членів екіпажу (3,5х4,5 см), з підписами членів екіпажу та даними відносно автомобіля повинен знаходитись на внутрішній стороні скла задньої правої двері автомобіля, у тому числі на автомобілях, які використовуються для ознайомлення, і пред’являтися на будь-яку вимогу офіційних осіб під загрозою виключення із змагання.

10. ПОРЯДОК СТАРТУ-ЕМБЛЕМИ-НОМЕРИ

10.1. Автомобілі мають стартові номери які присвоюються організатором один раз на рік, у порядку передбаченому общім та додатковим регламентами:

з 01 по 50 – залік «СПОРТ»,

з 51 по 100 – залік «ETR».

з 401 по 450 – залік «Таврія»

10.2. Порядок старту екіпажів визначається додатковим регламентом змагань, з урахуванням вимог безпеки.

10.3. Організатор надає кожному екіпажу одну емблему змагання яка повинна бути розміщена на передньому капоті автомобіля протягом усієї тривалості змагань. Емблема в кожному випадку не повинна перекривати, навіть частково, державний реєстраційний номер автомобіля під загрозою грошового штрафу у розмірі 100 грн.

10.4. На всіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, на передніх дверях виданих організатором інші написи і реклама.

10.5. У будь-який момент змагання:

10.5.1. Відсутність хоча б одного стартового номеру чи емблеми змагання тягне грошовий штраф у розмірі 100 грн.

10.5.2. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення.

11. КОНТРОЛЬНА КАРТА

11.1. На старті змагання кожний екіпаж отримує контрольну карту в якій відмічено контрольний, плановий час проїзду дистанції між контрольними пунктами, контролю часу. Карта повертається на фінішу змагання. Члени екіпажу відповідають за свою контрольну карту та її заповнення.

11.2. Контрольна карта повинна бути у наявності та пред’являтися на першу вимогу офіційних осіб, особливо на всіх контрольних постах, де вона повинна пред’являтися особисто членом екіпажу для візування.

11.3. Будь-які виправлення чи зміни, внесенні в контрольну карту та не затвердженні відповідальною офіційною особою тягнуть за собою виключення з змагання.

11.4. Відсутність візи одного з контрольних пунктів або не подання контрольної карти на будь-якому контрольному пункті, фінішу тягне за собою виключення з змагання, або пеналізуеться згідно рішення Спортивних комісарів.

11.5. Відповідальності за подання контрольної карти на різних контролях та правильність записів покладається на членів екіпажу.

11.6. Екіпажу належить представляти в необхідний час свою контрольну карту відповідальним офіційним особам та перевіряти коректність внесення відміток часу.

11.7. Тільки судді на пункті контролю дозволяється записувати час у контрольну карту від руки.

11.8. Будь-яка різниця між записами часу, внесеними в контрольну карту екіпажу і в офіційних документи змагання, буде об’єктом розслідування Спортивних комісарів, які винесуть остаточне рішення.

12. РУХ, РЕМОНТНІ РОБОТИ, СЕРВІС

12.1. Під час всієї тривалості змагання (крім ШД) екіпажі повинні точно дотримуватися Правил дорожнього руху України. У зоні парку сервісу максимальна швидкість руху 10 км/год.

Кожен екіпаж, який не дотримується цієї вимоги, понесе покарання, передбачене нижче.

12.1.1. 1-е порушення: 50 гривень.

12.1.2. 2-е порушення: 100 гривень.

12.1.3. 3-е порушення: виключення.

12.2. Офіційні особи, які встановлять порушення Правил дорожнього руху, допущені екіпажем, повинні це відмітити в контрольній карті на останній сторінці, у призначеному місці, що дає офіційним особам право приймати рішення про накладення пеналізації.

12.3. Екіпажу заборонено під загрозою виключення:

12.3.1. Навмисно блокувати проїзд автомобілів-учасників.

12.3.2. Вести себе не дотримуючись спортивної етики.

12.3.3. Рухатись по трасі змагань з незащепнутими ременями безпеки, та без шоломів.

12.4. На протязі всього змагання дозволений сервіс, в спеціально виділених місцях, що позначені на схемі.

12.5. Під час змагання забороняється під загрозою виключення буксирувати автомобілі учасників змагання.

12.6. Від старту до фінішу ШД дозволяються ремонтні роботи силами екіпажу, якщо автомобіль знаходиться у безпечній зоні та не блокуватиме проїзд.

12.7. При умові якщо автомобіль не може рухатися та блокує проїзд іншим автомобілям, водій повинен як найшвидше встановити знак аварійної зупинки у порядку, встановленому Правилами дорожнього руху.

12.8. Протягом всього Змагання (дорожні секції, ДЗ) вводиться обов`язкове використання ближнього світла фар. У разі невиконання цього пункту накладається наступна пеналізація:

12.8.1.- перше порушення – 50 грн.

12.8.2.- друге порушення – 100 грн.

12.8.3.- трете порушення – 200 грн.

У разі систематичного невиконання, пеналізація накладається рішенням КСК аж до виключення.

У разі пошкодження фари або лампи яка унеможливлює використання ближнього світла у двох фарах, повинна працювати ліва фара.

13. РЕКЛАМА

13.1 Учасникам змагань дозволяється вільно розміщати будь-яку рекламу на своїх автомобілях, за умови того, що ця реклама:

- Відповідає вимогам організатора;

- Дозволена  законодавством України ;

- Не займає місце зарезервованого для наклейок змагання й обов’язкової реклами Організатора;

- Не заважає видимості з місця водія;

 - Не носить образливого характеру;

13.2. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань під загрозою виключення.

13.3 Площа кожної наклейки необов’язкової реклами організатора не може перевищувати 300 см2

 13.4. Учасник змагання повинен розмістити на автомобілі обов’язкову та необов’язкову (якщо вона їм прийнята) рекламу Організатора до початку передстартового контролю.

 13.5. Екіпажі несуть відповідальність за належне розміщення реклами під час змагання. За відсутність Обов’язкової реклами та неправильне Ії розміщення, буде стягуватися штраф у розмірі 200 грн.

  13.6. Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається із змагання.

14. СТАРТ. ЛЕГЕНДА

14.1. Точний час старту кожного екіпажу вказується у стартовому протоколі та у контрольній карті кожного екіпажу.

14.2. За запізнення на старт змагання накладається пеналізація 10 секунд за кожну хвилину запізнення.

14.3. При запізненні більш, ніж на 10 хвилин старт екіпажу відміняється.

14.4. Екіпажі стартують з інтервалом у одну або дві хвилини.

14.5. Екіпажі повинні під загрозою виключення із змагання здійснювати контроль свого проходження через всі пункти, вміщені в маршрутних листах, контрольних картах і в порядку їх нумерації.

14.6. Ідеальний час проходження дистанції між двома пунктами вказано у контрольній карті.

14.7. Години і хвилини завжди вказуються від 00.01 до 24.00, причому враховуються тільки хвилини, що пройшли.

14.8. Ознайомлення з трасою змагання крім терміну вказаного організатором у Індивідуальному регламенті змагання заборонено, під загрозою виключення.

14.9. Всі екіпажі отримують у Організатора перед стартом контрольні карти які видаються екіпажам на Адміністративних перевірках, брифінгах або на старті змагання. Схема СД видається тільки в день змагання (вказати конкретний термін та місце).

14.10. Офіційною трасою змагання вважається та, яка зазначена у схемі.

15. КОНТРОЛІ – ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

15.1. Всі контролі, тобто контроль часу (КЧ) і проходження (КП) (у тому числі і раптовий контролі часу (РКЧ) і проходження), старту і фінішу додаткових змагань (ДЗ), контроль перегрупування або нейтралізації, будуть вказуватися за допомогою панно, стандартизованих ФАУ.

15.2. Початок зони контролю вказується за допомогою попереджуючого знаку на жовтому фоні. На відстані приблизно 25 м місце розміщення контрольного посту позначене ідентичним знаком на червоному фоні. Кінець контрольної зони приблизно на 50 м далі, позначений за допомогою знаку на бежевому фоні з трьома поперечними чорними смугами.

15.3. Всі контрольні зони (тобто всі зони між першим жовтим попереджувальним знаком і останнім бежевим знаком з трьома поперечними смугами) розглядаються як «закритий парк».

15.4. Тривалість зупинки у кожній контрольній зоні не повинна перевищувати час, необхідний для виконання контролю.

15.5. Суворо заборонено під загрозою виключення:

15.5.1. В’їжджати у контрольну зону у напрямку, що не співпадає з передбаченим маршрутом ралі;

15.5.2. Повторно перетинати або повторно в’їжджати у контрольну зону, якщо у карті вже відмічено цей контроль.

15.6. Відповідальність за відмітку ідеального часу належить тільки екіпажу, який може подивитися на офіційний годинник, розташований на столі контролю.

15.7. Комісари на посту не можуть давати ніякої інформації по цьому відміченому ідеальному часові.

15.8. Контрольні пости починають функціонувати за 15 хвилин до ідеального часу проходження першого екіпажа.

15.9. Контрольні пости закінчують роботу через 15 хвилин після ідеального часу останнього автомобіля, збільшеного на запізнення, яке потягне за собою виключення, за винятком інших рішень Директора Змагання.

15.10. Екіпажі зобов’язані під загрозою виключення, що оголошується за рішенням  Спортивних Комісарів, дотримуватися інструкцій Комісара кожного контрольного посту.

15.11. Розпізнавальними знаками Дорожніх Комісарів і Начальників постів будуть яскраві жилети та беджі.

15.12 Режимна ділянка (РД).

15.12.1 Метою змагань з РД є проходження змагальної ділянки з відомою довжиною в зазначений час (норма часу). Точність вимірювань до 1 секунди.

15.13 Регулярність руху (РР).

15.13.1. Метою змагань з РР є проходження змагальної ділянки з заданою швидкістю та невідомим фінішем. Точність вимірювань до 1 хвилини.

15.13.2. Пункт старту РР позначено червоним знаком КП. На цьому пункті відмічається час проходження цього пункту у год. та хв.

15.13.2. Пункт фінішу РР об означено червоним знаком КЧ. На цьому пункті відмічається час проходження цього пункту у год. та хв.

15.13.3 На основі часу отриманого між стартом та фінішем вимірюється швидкість руху екіпажу на РР. Пеналізується перевищення швидкості вираженої у часі (хв.). Пеналізація за кожну хвилину випередження складає 10 сек.

16. КОНТРОЛЬ ПРОХОДЖЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ ПОСТІВ КОНТРОЛЮ ЧАСУ.

 

16.1. Контроль проходження (КП),

На цих контролях Комісари повинні просто візувати контрольну карту, як тільки вона їм буде надана екіпажем, але без відмітки про час проходження. КП позначено червоним знаком.

16.2. Контроль часу (КЧ)

На цих контролях Комісари Постів вказують у контрольній карті час її подання.

16.3. Процедура реєстрації

16.3.1. Процедура реєстрації починається в момент, коли автомобіль проходить вхідний знак зони контролю часу.

16.3.2. Між вхідним знаком зони і контрольним постом екіпажу заборонено робити будь-яку зупинку або застосовувати ненормально повільний темп руху.

16.3.3. Відмітка у карті може бути виконана, якщо 2 члени екіпажу і автомобіль знаходяться у контрольній зоні безпосередньо біля контрольного столу, при цьому одному члену екіпажу дозволяється вийти з автомобіля.

16.3.4. Час відмітки відповідає точному моменту, коли один з членів екіпажу подає контрольну карту Комісару Поста.

16.3.5. Комісар Поста записує у картку вручну або за допомогою печатного приладу точний час і тільки його.

16.3.6. Ідеальний час відмітки – це час, наданий для проходження сектора зв’язку, з часом старту на цей сектор; цей час виражається у хвилинах.

16.3.7. Екіпаж не підлягає ніякому штрафу при випередженні, якщо час входження автомобіля у контрольну зону відповідає проходженню ідеальної хвилини відмітки або попередньої хвилини.

16.3.8. Екіпаж не підлягає ніякому штрафу при запізненні, якщо час пред’явлення карти Комісару Поста відповідає проходженню ідеальної хвилини відмітки.

16.3.9. Наприклад, екіпаж, зобов’язаний пройти контроль о 18 год. 58 хв., буде визнаний у часі, якщо відмітка виконана між 18.58 хв. і 18 год. 58 хв. 59 сек.

Будь-яка відмінність між реальним часом відмітки і ідеальним часом відмітки буде пеналізовано:

а) будь-яке запізнення: 10 сек. за хвилину чи частину хвилини;

б) будь-яке випередження: 10 сек. за хвилину чи частину хвилини.

16.3.10. Екіпаж пеналізований за випередження, може бути нейтралізований на час, що необхідний йому для повернення до свого ідеального часу.

16.3.11. Нагадування:

а) Кожне відхилення від ідеального часу повинно потягти за собою покарання, щонайменше у два рази більше за випередження, ніж за запізнення.

б) При контролі часу прибуття в кінець етапу або в кінець змагання Організатори можуть дозволити екіпажам відмічатися наперед без пеналізації, забезпечивши, щоб це положення було викладено у Індивідуальному Регламенті чи у подальших доповненнях.

в) При контролі часу прибуття на КЧ, якщо на дистанції був пункт раптового контролю часу (РКЧ), норма часу на цей сектор збільшується на одну хвилину.

г) Випереджені норми часу на секторі на одну хвилину не пеналізується (пільгова хвилина).

16.3.12. Нарешті, кожне недотримання екіпажем процедурних правил відмітки, визначених вище (і, зокрема, випадок входження у контрольну зону більше, ніж на одну хвилину раніше дійсного часу реєстрації), повинно стати предметом письмової доповіді Начальника контрольного посту Директору Змагання, яке передається у Колегію Спортивних Комісарів, яка накладає будь-які відповідні санкції.

16.4. Час старту із зони контролю

16.4.1. Якщо наступний сектор зв’язку не починається із ділянки ДЗ, то час відмітки, внесений у контрольну карту, є одночасно часом остаточного прибуття в сектор зв’язку і часом старту на наступний сектор.

16.4.2. Якщо контроль часу пов’язаний з контролем старту ділянки ДЗ, буде застосовуватися наступна процедура:

а) Два пости будуть включатися в одну контрольну зону знаки якої будуть розміщуватися таким чином:

А 1 – попереджувальний жовтий знак (початок зони);

А 2 – приблизно через 25 м червоний знак з циферблатом (пост КЧ);

А 3 – на дистанції від 50 до 200 м червоний знак з прапором (старт ДЗ);

А 4 – нарешті, далі на 50 м знак кінця зони контролю (три поперечні смуги на бежевому фоні).

в) На контролі часу прибуття в сектор зв’язку Комісар посту вписує в карту, з одного боку, час реєстрації екіпажа, з іншого боку, його попередній час старту для наступного сектора зв’язку. Останнє повинно забезпечити розрив у 3 хв., щоб екіпаж зміг підготуватися до старту. Крім того, у випадку проколу шини цьому екіпажу буде надано додатково максимум 3 хвилини. Час старту, призначений екіпажу після ремонту, повинен узгоджуватися з іншим екіпажем, що стартує перед ним з інтервалом, що відповідає його класифікації або його пріоритету.

с) Після відмітки на контролі часу екіпаж негайно направляється на старт ДЗ. Комісар, що очолює цей пост, запише у карту ДЗ час, передбачений для старту цієї ДЗ, який відповідає, як правило, попередньому часу старту для сектора зв’язку. Потім він дає старт екіпажу згідно регламентуючих процедур (ст. 20.4.).

д) Якщо у випадку інциденту існує відмінність між двома записами, приймається правильним час старту ДЗ, якщо інакше не вирішить Колегія Спортивних Комісарів.

16.5. Виключення учасника змагання

16.5.1. Будь-яке запізнення більше ніж на 15 хвилин від обов’язкового розкладу між двома контролями часу, або запізнення більш ніж на 30 хвилин на кінець кожної секції і/чи етапу ралі або, загальне запізнення більш ніж на 30 хвилин, потягне за собою виключення учасника змагання.

16.5.2. Випередження ідеального часу не дозволяє в жодному випадку зменшувати запізнення, що тягне за собою виключення. Але штрафи за передчасну реєстрацію на пункті контролю часу не будуть братися до уваги при підрахунку максимального запізнення, яке тягне за собою виключення.

16.5.3. Час запізнення, що потягне за собою виключення, може збільшуватися у будь-який момент рішенням Колегії Спортивних Комісарів за пропозицією Директора Змагання. Екіпажі повинні інформуватися про це у можливо короткий термін.

16.5.4. Виключення учасника змагання при перевищенні максимально дозволеного запізнення може бути оголошене тільки у кінці секції або етапу.

16.6. Раптовий контроль часу (РКЧ).

На цьому контролі судді відмічають час проходження (год. хв.). Пункт позначено червоним знаком КП та обладнано годинником. Відмітка часу проходить у момент подачі КК суддям пункту РКЧ. В зоні видимості РКЧ заборонено ненормально повільний рух автомобіля або його зупинка. В такому разі буде відмічено час, коли судді побачили автомобіль. Запізнення на РКЧ не пеналізується, а випередження пеналізується як випередження на КЧ.

16.7. Контроль ПДР.

На цьому контролі судді відмічають факт порушення ПДР. Пункт позначено червоним знаком КП.

17. швидкісні ДІЛЯНКИ (ШД)

17.1. Швидкісна ділянка – частина траси змагання з мініралі, повністю закрита для всього транспорту, крім автомобілів учасників та організатора.

17.2. Під час проходження ШД всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки та у шоломі під загрозою виключення.

17.3. Екіпажу, під загрозою виключення заборонено рух у напрямку, протилежному руху встановленому на ШД.

17.4. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Екіпаж, що не може представити свій автомобіль з працюючим двигуном буде виключено.

17.5. Старт швидкісної ділянки дається таким чином:

17.5.1. Як тільки автомобіль з екіпажем на борту зупиняться біля старту, суддя посту запише у карті час, передбачений для старту цього автомобіля (години і хвилини). Він передасть контрольну карту екіпажу і оголосить початок передстартового відліку. Старт відбувається за сигналами світлофору або взмахом прапора судді.

17.5.2. Після подання сигналу старту сигналом світлофору автомобіль повинен негайно стартувати.

17.6. Старт ШД у час, вказаний у контрольній карті, може затримуватися суддями посту тільки у випадку форс – мажорних обставин.

17.7. У випадку запізнення екіпажу на старт, Начальник посту запише новий час старту, а запізнення на старт буде розглядатися, як запізнення, записане у секторах зв’язку, і начисляется штраф 10 секунд за кожну хвилину запізнення. 

17.8. Учасника, який допустив фальстарт, а саме ненавмисний старт, здійснений до сигналу, поданого стартером, буде пеналізовано на 10 секунд. За навмисний фальстарт пеналізація 30 сек.

17.9. Фініш ШД ходом, та на лінії “СТОП” екіпаж обов’язково повинен зупинитися під загрозою виключення з змагання.

17.10. Час, витрачений екіпажами на кожній ШД, виражений у годинах, хвилинах, секундах, десятих і сотих сек. буде додаватися до інших штрафів (шляхових, технічних і т.і.) виражених у часі, за кожну секунду-1 секунду.     

17.11. Якщо з вини екіпажу запис часу не буде виконано, екіпаж буде виключено.

17.12. Під час ШД сервіс силами екіпажу дозволяється , але якщо автомобіль у безпечній зоні та не блокуватиме проїзд. Інші дії будуть розглядатися Колегією Спортивних Комісарів, як порушення і при його підтверджені проголосить про виключення із змагання учасника, що допустив порушення.

17.13. Стартові інтервали ШД повинні відповідати інтервалам, передбаченими для старту даного етапу.

17.14. Кожен екіпаж, що відмовився стартувати на старті ШД у час і черговість, як йому приписані, буде виключено із змагання.

17.15. Кожен екіпаж, який не в змозі стартувати на протязі 20 секунд після сигналу старту, повинен бути виштовханим з метою очистити хронометражну зону і відразу виключений із змагання.

17.16. Переривання швидкісної ділянки.

17.16.1. Коли проходження ШД буде остаточно зупинено до проходження останнього екіпажу з якої-небудь причини, класифікація ділянки може бути досягнута шляхом присудження екіпажам, яких стосуються обставини переривання, одного з трьох  найгірших часів, показаних до зупинки гонки.

17.16.2. Ця класифікація може здійснюватися, навіть якщо тільки один екіпаж зміг пройти маршрут у нормальних умовах гонки.

17.16.3. Застосування цього положення залишається у компетенції виключно Колегії Спортивних Комісарів після представлення Дирекцією змагання звіту про мотиви переривання.

17.17. На екіпаж, накладається пеналізація додаванням 10 с. За кожне торкання обмежувальних елементів траси, зафіксоване офіційними особами змагання.

18. ПЕРЕВІРКИ ПЕРЕД СТАРТОМ І ПІД ЧАС ЗМАГАННЯ

18.1. Кожен екіпаж, що бере участь у змаганні, повинен представляти свій автомобіль укомплектований згідно ПДР України та вимогам даного Регламенту на перевірки, передбачені програмою змагань.

18.2. Будь – який автомобіль, який буде представлено для перевірки із запізненнями більше граничного, передбаченого Регламентом змагання, не буде допущений до старту, за винятком випадків форс – мажорних обставин, визнаних Колегією Спортивних Комісарів.

18.3. Екіпаж повинен надати технічний паспорт транспортного засобу на автомобіль. У випадку ненадання документів комісари мажуть відмінити старт.

18.4. Після технічної перевірки у випадку невідповідності автомобіля, Спортивні Комісари можуть надати строк для приведення у відповідність цього автомобіля.

18.5. Старт кожного невідповідного автомобіля буде відмінено.

18.6. Перевірки перед стартом будуть здійснюватися у загальному порядку (марки і моделі автомобіля, всіх основних елементів безпеки, відповідність автомобіля Правилам дорожнього руху і т. І.)

18.7. Буде проводитися:

18.7.1. Ідентифікація екіпажа: кожен член екіпажа повинен мати дві недавні фотографії формату 3,5 Х4,5 см або 4Х6 см.

18.8. У будь – який момент на протязі змагання можуть виконуватись перевірки як членів екіпажу так і автомобілів. Учасник несе відповідальність у будь – який момент змагання за технічну відповідність свого автомобіля під загрозою виключення.

18.9. На екіпаж покладено контроль за правильною установкою на місце всіх елементів автомобіля, що демонтуються під час перевірок, їх відсутність потягне за собою негайне виключення.

18.10. Кожен встановлений обман, зокрема факт надання підправленої відмітки ідентифікації, потягне за собою виключення екіпажу, а також кожного учасника чи екіпажа, що допомагали або полегшували здійснення порушення; за це можливо застосування більш значних санкцій.

 

19. ТРАСИ

 

19.1. Всі траси повинні бути інспектовані ТСО України.

19.1.1. До складу траси ралі на серійних автомобілях «КЕ» допускається наступні види додаткових змагань ДЗ:

- Режимна Гонка (РГ),

- Регулярність руху (РР)

- слалом (СЛ)

- спринт (СП)

Опис додаткових змагань, внесених у змагання включається у Додатковий регламент змагання.

Допускаються застосування секретних трас. 

19.1.2. Протягом всього змагання ремонт, заміна шин і заправка ГСМ можуть проводиться тільки у спеціально відведених місцях, парку, або позначених в Дорожній Книзі.

19.1.3. Точний час старту оголошується в Стартовій Відомості, або головним суддею.  

19.2. Повторення траси того самого ДЗ допускається – в одному напрямку – не більше 3-х разів (для ДЗ із асфальтовим покриттям – не більше 4-х разів). Залежно від стану покриття можливі відхилення від даної вимоги з дозволу Оргкомітету «КЕ» .

 20. БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ

20.1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні, повинен бути червоний світло-повертаючий трикутник, аптечка та вогнегасники згідно технічних вимог.

20.2. Усі речі, які знаходяться у автомобілі, повинні бути закріплені.

20.3.1.  Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно  повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. (097) 530-0-530, (098) 872-77-07 або (098) 872-77-00. Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту (у разі поломки, аварії, або іншої причини) вислати штурмана у зворотному напрямі по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів (в безпечній зоні) із знаком аварійної зупинки, при цему пілот зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця ШД.

         20.3.2.У разі відновлення робочого стану автомобіля, після зупинки на СД, рух може бути відновлений тільки с дозволу офіційних осіб ралі.

         20.3.3. На СД в жодному випадку заборонен будь який ремонт, та рух в зворотному напрямку.

         20.4 У разі будь-якоЇ небезпеки на ШД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.

У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобовязан продовжувати хід по ШД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину. 

У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобовязан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором. 

21. таблиця пеналізації

 КЛАСИФІКАЦІЯ. ПОРЯДОК НАРАХУВАННЯ ОЧКІВ. РОЗ%