ETR Racing
| Ралли в Днепропетровске
05.11.2011, 01:18
«ETR» Новости | СНГ

УТС №2 «БОЧКА -2011″

 18 сентября 2011 года ОО «ДО «СС» будет проведен Учебно-Тренировочный Сбор «Бочка 2011» на всем известной асфальтовой площадке возле села Братское, Автодроме «МИГ».

Уважаемые участники изрители!

Приглашаем всех желающих, принять участие в повышении своего водительского мастерства, на Учебно – Тренировочный Сбор №2.   Принцип проведения остался тот-же что был на первом сборе, все участники будт поделены на две группы: Полный и монопривод. Всем участникам будут выданы дипломы а лучшие в группах получат наш традиционный приз –  10 литров Пива «БОТЕ» . Зрители на автомобилях будут допускаться в парковую зону до 9:00. 

Для участия необходимо зарегестрироваться заранее. по тел 097-530-0-530.

Члены судейской команды ОО «ДО «СС» котрые имеют желание повысить свои навыки на УТС, зарегестрироваться по тел. 097-530-0-530.

Програма проведення учбово-тренувального збору №2 «Бочка 2011» 

«Автодром МІГ»

Дніпропетровської обл, Дніпропетровського  району,

біля села Братське.

 Організатором УТЗ «Бочка 2011», виступає Громадська організація «Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз».

 Дата проведення: 18 вересня 2011 року

        Офіційні особи УТЗ, які діятимуть згідно НСК та дотримуватимуться всіх заходів безпеки, є відповідальними за організацію, безпеку на дистанції, за технічну перевірку, хронометраж – Тіньков Михайло, Казунін Олександр, Ментус Олександр. 

 Мета тренування:

        Проведення тренувальних заїздів (схема траси додається) спрямовано для відпрацювання навичок швидкісного маневрування на асфальті, вдосконалення керуванням автомобілем. Під час тренувального збору учасники можуть дізнатися об`єктивний рівень своїх можливостей у керуванні авто, простежити за динамікою розвитку навичок  інших учасників та обмінятися досвідом з ними. Зокрема,   під час проведення даного заходу, судді першої та другої категорій, матимуть змогу відпрацювати та покращити свої знання, навички та вміння з хронометражу, та забезпечення змагань  з ралі в цілому.

        Тренування проводиться в двох залікових групах:

1 група-Повний привід.

2 група-Привід на одну вісь.

        Траса змагань, закрита площадка дистанція СД 2200 метрів, 6 проїздів.

 Умови УТЗ:

        До участі допускаються фізичні особи, що мають водійські права відповідної категорії, та мають членську карту ГО «ДО «СС» категорії «Ралі», на серійних автомобілях с закритим кузовом.

        Кількість екіпажів не більш 50, екіпаж стоїть з двох осіб. 

        Реєстрація учасників проводиться за заявками (які треба подати заздалегідь), стартова відомість складається в день УТЗ на місці.

        Для забезпечення заходу, приймается доброчинний внесок у суммі сто гривень, на адміністративній перевірці.

        На адміністративній перевірці, проводиться медичний та технічний контроль, присвоюються стартові номера.    

        Технічний комісар проводить перевірку згідно норм технічного додатку №1. Обов’язковою умовою є наявність шоломів.

        Транспортні засоби учасників мають бути оснащені всім необхідним згідно чинного законодавства України (аптечка, вогнегасник, ремені безпеки), та відповідно зареєстровані згідно закону. Всі учасники дотримуються ПДР.

        Старт производиться згідно стартовій відомості, по команді стартера, фініш базою (лінія фінішу повинна бути між передній та задній центральною віссю автомобіля) до повної зупинки автомобіля. Якщо автомобіль торкнувся рєтардєрів, або наїхав і зупинився на лінії фінішу, за кожне порушення додается 10 секунд до результату проїзду СД.

        Кращім результатом визнается – кращій час під час любого з проїздів, якщо було пройдено не менш як половина всіх СД.   

Розпорядок УТЗ 18.09.11.

07.00 – 09.00 – реєстрація учасників, роз’яснювальна робота з учасниками з приводу  дотримання правил УТЗ, медична перевірка, технічна інспекція автомобілів.

09.30 – 15.30 – проведення тренувальних заїздів.

15.30 – 16.00 – підбиття підсумків УТЗ.

 Безпека глядачів під час проведення УТЗ.

 Просимо Вас бути обережними на дорогах які використовуються для швидкісних змагань.

Автомобільні змагання не тільки цікаві але і небезпечні!

         Під час змагання автомобілі рухаються з максимально можливою швидкістю і їх неможливо миттєво зупинити.

Особливо небезпечними місцями є :

-         Наружні сторони будь-яких поворотів;

-         Наружні та внутрішні сторони поворотів після прямих відрізків, перед якими відбувається інтенсивне гальмування автомобілів.

-         Ділянки з обох боків траси після трамплінів, ям  та інших нерівностей на дорозі.

Будьте уважними та обережними!

-         Строго виконуйте вказівки маршалів та суддів УТЗ;

-         Не дозволяйте появу на трасі СД домашніх тварин;

-         Не кидайте на дорогу сторонні предмети;

-         Не заходьте за огороджувальну стрічку, якою відмічені особливо небезпечні зони;

-         Не залишайте без нагляду дітей.

Памятайте!

         Порушуючи вказані правила ви ризикуєте не лише своїм але і чужим життям!

Під час проведення УТЗ спортивні автомобілі рухаються з інтервалом одна або дві хвилини. З ряду причин інтервали можуть збільшуватися, але це не означає що УТЗ закінчилося. УТЗ закінчується лише після того як проїде автомобіль з головного судді.

«Дніпропетровський Обласний «Спортивний Союз» та Оргкомітет УТЗ

дякує всім дисциплінованим учасникам дорожнього руху та глядачам.

 БЕЗПЕКА УЧАСНИКІВ.

 1. В кожному автомобілі, що бере участь у змаганні, повинен бути червоний світло-повертаючий трикутник, аптечка та вогнегасники згідно технічних вимог.

2. Усі речі, які знаходяться у автомобілі, повинні бути закріплені.

3.1.  Якщо, у разі яких або причин, автомобіль не в змозі продовжити рух своїм ходом, необхідно привернути увагу суддів, маршалів, або негайно  повідомити про подію організаторам будь-яким доступним способом по тел. (097) 530-0-530, (098) 872-77-07 або (098) 872-77-00.   Виставити знак «SOS» або «OK» на задньому склі автомобіля. Прийняти всі заходи для забезпечення безпеки інших учасників, а у разі неможливості прибрати автомобіль з маршруту, вислати штурмана у зворотному напрямі, по правій стороні по ходу руху, на відстань не меншого 100 метрів (в безпечній зоні) із знаком аварійної зупинки.

         3.2.У разі відновлення робочого стану автомобіля, після зупинки на СД, рух може бути відновлений тільки с дозволу офіційних осіб ралі.

         3.3. На СД в жодному випадку заборонен будь який ремонт, та рух в зворотному напрямку.

         4 У разі поломки, аварії, або іншої причини, по якій автомобіль учасників не може продовжувати рух, екіпаж зобов’язаний приєднати буксировочний трос, для евакуації автомобілем «Технічної допомоги» в безпечне місце, і знаходиться там до кінця ШД.

         5. У разі будь-якоЇ небезпеки на ШД, маршали сигналізують жовтим або червонім прапором.

У разі сигналізації жовтим прапором, екіпаж зобовязан продовжувати хід по ШД у повільному темпі не більш як 30 кілометрів за годину. 

У разі сигналізації червоним прапором, екіпаж зобовязан припинити рух, до тих пір поки маршали не почнуть сигналізацію жовтим прапором. 

 Технічний додаток №1

 Технічні вимоги до автомобілів для заліку «ETR».

  1.  Автомобіль повинен бути укомплектований:

- знаком аварійної зупинки,

- медичною аптечкою,   

- буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів,

 - вогнегасниками з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії,

 - запасним колесом домкратом та балонним ключом, які мають бути міцно укріпленні.

         2. Допускається застосування ременів безпеки базової комплектації у робочому стані, але рекомендується застосування ременів безпеки які складаються із двох плечових і одного поясного ременя, і що мають мінімум три, кріплення до кузова, у робочому стані.  

     3. Обов’язкові захисні автомобільні або мотоциклетні шоломи. Також визнані ФИА або що мають сертифікацію ЄС (знак «Е» із цифрою в колі). Дозволяється використання шоломів British Standart Intuition BS 6685 тип А.

     4.  Дозволяється застосування встатковувань комбінезонів, як з діючої, так і із простроченої омологаціею, а також комбінезонів для картингу.

     5. Дозволяється змінювати болти кріплення колеса на шпильки, при цьому кількість та діаметр шпильок не може бути зменшено чи збільшено. В любому випадку шпильки не повинні виступати за площину встановленого комплектного колеса.

     6. Дозволяється застосування тільки шин, сертифікованих для шляхів загального користування (на боці повинно бути нанесено фабричним способом клеймо у вигляді букви „Е”(з індексом в колі).

     7. Дозволяється застосування тільки серійних шипів для легкових автомобілів. Заборонено використання шипів в період з 1 квітня по 1 листопада.

     9.  Кріплення АКБ у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

 Додаток №1.

 «Місця розміщення обов’язкових написів і реклами на автомобілі».

Додаток №2.

Ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА.

5.8.3) Акумулятор: (якщо змінено штатне місце розташування)

         Марка і ємність акумулятора (ів) вільні.

         Кожний акумулятор повинен бути надійно закріплений і закритий щоб уникнути короткого замикання або витоків.

         Кількість акумуляторів, установлених виготовлювачем, повинне бути збережене.

         Якщо акумулятор, перенесений з вихідного місця, то його кріплення до кузова повинне бути виконане за допомогою металевого піддона й двох металевих скоб з ізолюючим покриттям, що кріпляться до днища болтами й гайками.

         Для цих кріплень, повинні використовуватися болти, діаметром не менш 10 мм, з підсилювальними пластинами під кожним болтом, товщиною не менш 3 мм і площею поверхні не менш 20 см2, розташованими зі зворотної сторони кузовної панелі.

         Акумулятор утримуючий рідкий електроліт повинен бути закритий пластмасовим коробом, непроникним для рідини, закріпленим незалежно від акумулятора.

         Розташування акумулятора вільне, але при розташуванні в салоні, він повинен бути встановлений тільки за передніми сидіннями. У цьому випадку, і за умови, що акумулятор містить рідкий електроліт, захисний короб повинен мати вентиляційні отвори з виходом поза кабіною (див. малюнки 255-10 і 255-11).

Якщо акумулятор, розташований у кабіні – суха батарея, то він повинен бути повністю ізольований діелектричним кожухом.